Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. sept 2015

Liv Box septembris

 
Juuksehooldusvahend on mulle kõige rohkem meeldinud ja olen seda kasutanud juba kogu septembri ja kogu oktoobrikuu , natuke on veel topsiku pöhjas ja saan veel paar korda pähe määrida . Väga meeldiv toode ja juuksed hästi pehmed ...
 
 
Huulepalsamit ei ole kasutanud huultele määrimiseks  - kasutan seda jalataldadele
pehmendab päris hästi
 Kulmuvaha olen paar korda kasutanud - pole midagi öelda head ega halba ..
 
 Näokreem jällegist väga hea ja toimiv
 
Puudrit olek kätepesemise juures kasutanud küll aga harva .. vaht on selleks palju parem kui mingi puuder
 
küünehooldusvahendit olen kasutanud  vähe
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar