Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

25. juuli 2015

AC/DC Hämeenlinnas

Veetsin kvaliteetaega väljas istudes ja naabritega  suheldes. Oli niivõrd mõnus suveilm, soe ja natuke tuuline ka nii, et natuke varjus oli ideaalne olla  lõõskava päikese käes oleks väga palav hakanud .
Hämeenlinnas on sel suvel olnud palju igasuguseid kultuuriüritusi .. naaber muljetas oma kontserdielamusest .

AC/DC esinemisest  Hämeenlinnas . Austraalia rokihiiglane AC/DC  esines Hämeenlinnas uue Kantola sündmuspargi avamisel kolmapäeval, 22. juulil 2015. Selle  suve suurim rokk-kontsert Soomes, möödus tohutu vaimustuse saatel, rahvast oli kohal 55 tuhat  inimest ..
Hämeenlinnas avati  sel suvel uus suurejooneline kohtumispaik – 9,5 hektari suurune sündmuspark kauni Vanajavee jõe kaldal. Sündmusparki mahub korraga umbes 50 000 külalist.
Kantola sündmuspark asub Hämeenlinnas, vähem kui tunni tee kaugusel nii Helsingist kui ka Tamperest.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=ILkxeF-rxX8

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=EzL-mQCSN8Q

https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XbOMzNYcwpk
rahvamass kontserdipaigale hommikust saadik


see on koht kus see toimus aga pool linna sai veel tasuta kontserti kuulata oma kodudest ..
 
Jaanus Nõgisto :  Ma ei kahetse ühtegi kulutatud senti, see oli viimase peal! Ma pole parema saundi ja meeleoluga kontserdil käinud,"
"Ma olen igasuguseid asju näinud maailmas, aga nii kihvti kui eile pole ma veel näinud.
"See oli vapustav nii mängu tehnilises kui ka vaimses mõttes."
Kuigi varem pole Nõgisto AC/DC kontserdil käinud, teab ta oma sõnul kõiki bändi laule. "Minu lapsed on ostnud kokku kõik AC/DC kontserdiplaatide CD-d. Ma tean iga nooti ja iga riffi nende repertuaarist, aga päris live’is polnud näinud. Teadsin küll, mida oodata, aga nad ületasid mu ootused," on muusik rahul.  link õhtulehest









 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar