Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. juuli 2015

Mustikakook

Mitu päeva võtsin hoogu ja sain tehtud viimaks mustikakoogi nimelt
Retsepti võtsin ühest soomekeeelsest ajakirjast

ja muidugi mina olen kehv koogiküpsetaja, aga mehele maitses ja asi  sellega ...

siin see minu  mustika vaarika kook on
ja retsept ka :
100g võid
1/2 dl suhkrut
hõõru vahtu
lisa kanamuna- sega .
*
2 1/2 dl. jahule
lisa 1 tl küpsetuspulbrit
*
   Sega kokku vahustatud või ja jahu
Aseta taigen plaadi põhjale pane marjad vaarikas, mustikas taigna peale
 Peale vala kate kus on kokku segatud
2dl hapukoort 1/2 dl suhkrut
1 muna
1tl vaniljesuhkrut
200* 30 min
 
 

rõdult linde jälgimas
 
ega see ilm nii hull polegi , natuke isegi paistab sinist taevast

 eile tõin maja eest paar lillekest
omale vaasi, isegi ei tea mis selle nõgesemoodi lille nimi on
 

1 kommentaar:

  1. No nii - no nii, mul nüüd vesi suus! No ma küll ei tea, miks Sa nii kaugel elad ... Ja millise ilusa koogitaldriku peal see kook vee serveeritud on ..! Nojah, ja see vaas on ka täiesti omaette vaatamisväärsus ilma selle kauni täpilise metsvitsatagi!

    VastaKustuta