Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

10. veebr 2015

Rõõmsameelsus

 No vot , mina olen kogu elu rõõmsameelne inime olnud - teise nime all mind ei tuntagi  kui et rõõmsameelne  ja sõbralik inime  ja huumorimeelne ka  - näib, et elu pole asjata elatud, kui nüüd vanast peast leiad sellele kinnitust sellise kuulsa inimese suust tulnud lause kaudu .
Kas ema Teresa oli ise ka rõõmsameelne ei tea , ma ei ole kahjuks tema elulugu uurinud, aga vist peaks  uurima ...
Pildi igatahes leidsin küll internetist
Ema Teresa – Gonxhe Bojaxhi, armastuse ja inimväärikuse elav sümbol
link
Siin pildil ta küll väga avalalt naeratab ju .

„Paistku headus sinu näost, sinu silmadest ja sinu tervituse soojusest.
Olgu sul alati varuks rõõmus naeratus lastele, vaestele, kõigile, kes kannatavad ja on üksi. Anna neile mitte ainult abi, vaid ka oma süda,“
                                                   misjonär ja heategija Ema Teresa (1910 – 1997)

 M a ju ei tea kindlalt, kas need laused mötles ta ise välja või kuulis ta enne  neid elutõdesid oma emalt , vanaemalt, tädilt?   Aga nii teda tsiteeritakse ja võib siis uskuda , igaljuhul ta elas nende põhimötete järgi .
 Wikipeedia kirjutab :
Ema Teresa (sünninimega Anjezë Gonxhe Bojaxhiu; 27. august1910 Skopjee, Makedoonia– 5 september 1997 oli albaania päritolu rooma-katoliku nunn,  kes rajas Indiasse heategevusorganisatsiooni Tegeva Armastuse Saadikute ordu.
Aastal 1979 anti talle Nobeli  rahupreemia
 No vot, tasus uurida sain teada, et ka tema oli Neitsi tähtkujus sündinud nii nagu minagi , vot mis meid siis ühendab .


  Mina tahaks ka rajada Ordu, aga  seniks lihtsalt olen rõõmsameelne  edasi , vähemalt ei taha kedagi kurvastada vingumise, virisemise, ega oma hädade  esiletoomisega . .... Kellel kurb meel saab minult alati lohutust .... Ja ma armastan meeletult ka lapsi, olen eluaeg armastanud .... vanureid ka , juba hästi lapsena käisin meie küla vanainimesi aitamas , puid ja vett neile tassimas ja muid väikseid ülesandeid mis mulle anti , sain selle eest kommi ka ja vist aitasingi liiga palju, sest lõppkokkuvõttes läksin paksuks kommidest .....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar