Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

23. veebr 2015

Kuidas ma tähistan EESTI VABARIIGI 97 aastapäeva




Eesti Vabariigi 93 aastapäevaks  otsisin ma üles ilusa EESTIMAA liniku ja sinimustvalge küünla ja Eesti lipu ...

See linik on tõesti väga ilus   ja pidulik
 




 
 
kindlasti kiluleivad
 

ilusad maitsvad kiluleivad
 

käivad paraadi vaatamise ja presidendi vastuvötu juurde
 

muna saab ka ilusamaks meisterdada

heeringas sibulaga
 

koogikene ka

täidetud kurgilaevukesed
 

 

 
 

Vaatan paraadi , vaatan kindlasti presidendi vastuvõttu ja naudin, et olen siin ja praegu ...

 
Meeldis väga presidendi kõne ja vastuvõtt oli ilus , EESTIMAAL on ikka nii palju väga ilusaid inimesi .   Ja presidendipaar väga kenad.
 
Toomas Hendrik Ilves ja Evelin Ilves
foto: Rauno Volmar
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar