Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. veebr 2015

Laulufinaal

Oli nii mõnus vaadata Eesti laulu esimest poolfinaali.Mulle väga meeldis see 15 aastase tüdruku  Kristina Bianca Rantala  laul.

http://www.musicamoviles.com/SaiuwxMeT1U/the-blurry-lane-exceptional-official-video/


link: klikk
Ja muidugi hea, et see laul sai ka edasi finaali, aga minu suursoosik on ikkagi Stig, kes astub võistlustulle alles järgmine nädal. Siis saab alles töeliselt kaasa elada ja pöialt hoida. Ma arvan, et ta on juba niigi võitnud, sest nii palju häid sõnu on juba kuulda olnud selle laulu kohta.
Maie Vahtramäe lauluhääl meeldis mulle väga, sellist mõnusat pehmet, natuke isegi  omapärast pole palju kuulda olnud, aga see ilus Olav Osolini laul mitte ei ole eurovisiooni laul.
Elisa Kolgi laul oli ilus ja esitaja ise ka väga eurovisioonilik, mahe ilus tämber ja Superlove on hea pealkiri laulule ja armastuslaulud  lähevad rohkem peale ka.
Karl- Eerik Taukar oma lauluga oli  väga hea, aga kuna laulis eesti keeles, siis arvan, et sellepärast edasi ei saanud aga laul jääb kindlasti üheks väga heaks hitiks Eestis.
Veel arvasin, et pääseb edasi Liis Lemsalu, aga kahjuks  tema laul ei olnud minu arvates ka paslik edasipääsemiseks.
"Neptuni elevandid" said edasi,  kindlasti mõnus punt kuulsate inimeste lapsi, tahtmatult mõtled lauljaid vaadates nende vanemate peale ja laul ise jääb "kahe kõrva" vahele .. hehe  ja  kuulata neid ei tahaks teist korda  enam. Sama jutt käib ka Robert Juhkentali laulu kohta, kuigi hääl oli kena ja liikus laval vabalt ja rõõmsalt.
 Airist ma ei saanud aru kas ta  lihtsalt oli niivõrd närvis.  Kantrilaul oleks sobinud küll eurovisioonile aga siis hoopis ikka tohutu energilise esituse ja tantsu, tralliga või midagi erilisemat oleks oodanud  seisid seal reas ja ei  liikumist üldse,  see viimane ülespingutatud noot oli  ka kuidagi....  Vanasti laulis Airi ikka palju ilusamini.
 "Miisu kiisu"  värk oli imelik minule, tundus vähe kohtlasena ... ja segas  teesklus ...ei olnud minu maitse . Tahtis omapärane olla aga  ei tulnud  ilus välja.
Ma ei saanud/ ei tahtnud aru saada  nendest kahest kommenteerijast, kes üritasid  vahepeal nalja teha ja  minu arust olid mõned naljad kohatud. Näiteks selle ahvi kohta, mis mind isiklikult riivas.   Võib olla oleks näiteks Ott ja Märt paremini  kommenteerinud. 
Jään ootama järgmist  nädalat ja teist poolfinaali ja Stigi esitust koos Elinaga, neil on laul vapustavalt hea rütmi poolest  ja kohe selline mida tahaks sada korda järjest kuulata.
Head und ja ilusat pühapäeva homseks.
Täna õmblesin kööki selle kardina  ülemise ääre valmis, Anneli lubas tulla Raivoga ja aidata üles panna.
 Homsest , s. t esmaspäevast algab meil vannitoa remont ... Seinad kõik juba tühjaks tõstetud .... aga et pesumasinat välja saada PEAB uksepiidad eest ära võtma . Muidu ei mahu välja .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar