Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. veebr 2015

You tube kõige, kõige populaarsemaid esinejaid


Täna    loositi ETV saates "Terevisioon" konkursi "Eesti Laul 2015" finalistide esinemisjärjekord.
1. "Minu päike" / Luisa Värk / Mikk Tammepõld, Luisa Värk
2. "Üle vesihalli taeva" / Maia Vahtramäe / Olav Osolin
3. Goodbye to Yesterday" / Elina Born ja Stig Rästa / Stig Rästa
4. "Idiot" / Kali Briis Band / Alan Olonen
5. "Troubles" / Robin Juhkental & The Big Bangers / Robin Juhkental & The Big Bangers
6. "Burning Lights" / Daniel Levi / Daniel Levi Viinalass
7. "Superlove" / Elisa Kolk / Vahur Valgmaa
8. "Exceptional" / The Blurry Lane / Kristina Bianca Rantala
9. "Unriddle Me" / Elephants From Neptune / Jon-Arnold Mikiver, Robert Linna, Rain Joona, Markko Reinberg
10. "This Is Our Choice" / Triin Niitoja & John4 / Jaanus Saago, Triin Niitoja
Minu sümpaatia  järjestus on selline  3.  8.  7.  10.  6.  2.  1.  5.  4.  9
aga mina olen vanainime ka ja minu maitse on selline   ....
   21. veebruaril toimuvat finaalsaadet juhivad Marko Reikop ja Henrik Kalmet.
Tänavu esitati võistlusele kokku 219 muusikapala.


link - pilt siit
 
 
 
 
ja vaata You tube köige, kõige populaarsemaid  esinejaid:
miljardi piiri on ületanud kaks muuvit     link siit
1. Psy, "Gangnam Style" – 2,23 miljardit vaatamist
2. Justin Bieber ja Ludacris, "Baby" – 1,13 miljardit vaatamist
3. LMFAO, Lauren Bennett ja GoonRock, "Party Rock Anthem" – 814,86 miljonit vaatamis
4. Katy Perry ja Juicy J, "Dark Horse" – 808,72 miljonit vaatamist
 5. Jennifer Lopez ja Pitbull, "On the Floor" – 807,64 miljonit vaatamist
6. Eminem ja Rihanna, "Love the Way You Lie" – 806,94 miljonit vaatamist
7. Shakira ja Freshlyground, "Waka Waka" – 803,65 miljonit vaatamist
8. Psy, "Gentleman" – 793,38 miljonit vaatamist
 9. Katy Perry, "Roar" – 791,28 miljonit vaatamist
10. Miley Cyrus, "Wrecking Ball" – 744,11 miljonit vaatamist

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar