Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. juuni 2014

Juunikuus lumi on maas

 Kallid sõbrad ja sugulased ja niisama võõrad head  inimesed, kes mu  lugusid loevad- meil on täna ajalooline sündmus- sellist pole ma küll oma mäletamist mööda näinud, et 17 juunil sajaks lund. Keset suve- appi - kuhu me oleme  teel , loodus on hulluks läinud. Või siis segaseks - seda kindlasti - Jõulude aeg oli maa must ja ilm ilus, aga nüüd rahet ja lund vaheldumisi . Suured paksud lumehelbed langevad õitsvate petuuniate peale ...
 
Peale selle kohutav külm tuul ja 5 kraadi ainult sooja ...
 Täna on pesupäev
Täna on Helve sünnipäev.
Palju õnne Helve Havik !
Helve on sõbranna Viljandist ja endine naaber  
 
Helvega  
 

4 kommentaari:

  1. Nii ongi siis, et Talvetaat ei teinud talvel korralikult tööd ja jäeti suvetööle! Loodetavasti toibub loodus sellest ehmatusest ja nädala pärast algab ikkagi suvi!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. nii ta on, ega talv taevasse jää ütles vanarahvas

      Kustuta
  2. Mina kihutasin ka just sellel hetkel plätude ja lühikeste pükstega jalgrattal ning taevast langes lumekribalaid. Naljakas oli, aga külm ka. Selga ei viitsinud ikkagi rohkem toppida, sest tunni pärast säras jälle päike.

    VastaKustuta