Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. juuni 2014

Liiga palju riideid

 Täna käisid mul külas mehe sugulased- mehe ema, mehe õde ja õetütar. Minule toodi ilus sinine küünlaalus Alvar Aalto toode ... ja sinine veel pealekauba mis mulle eriti meeldis. Ja toodi ilus hortensiapott mille istutan homme rõdule .


                                  hortensia



  Peale selle toodi meile minu mehe hiljuti surnud isa riided.  Mehe ema oli kapist kõik kokku korjanud ja tõid mehele  , et vaadaku Eero, mis ta tahab endale jätta ja mis ei - see mingu siis meie kirbukale.  Seal oli siis 3 suurt kohvritäit ja kuus suurt kilekotitäit asju . Need laotati meie elutoa põrandale ja harutati lahti ja näidati meile mis seal sees on .  Osa asju täitsa uued , lahtipakkimata ja hinnasildidki küljes , osa hiljuti ostetud ja osa hästi vanasid ...  Elutuba sai riideid ja jalanõusid täis ... Siis sõitsid kõik minema ja ma jäin üksi, sest mees sõitis ka linna asju ajama ja poodi .. Nii ma seal natuke aega istusin ja mind hakkas asi ahistama ..  Neid oli liiga palju .



 
  pintsaku  proov, nägu varjatud
 

 
jalanõusid
 
 
 
 
Ma ei suutnud enam taluda seda ahistust ja  sorteerisin selle riidehunniku ikkagi ära enne, kui mees koju jõudis.  Panin  need riided kohe kõrvale, mis olid väikesed , eest nööbitavad triiksärgid ja mida mu mees ei kanna .  Osa mida arvasin, et mees võib  ehk veel kasutada need jätsin eraldi ja kui mees koju jõudis siis lasin tal läbi vaadata mida ta tahab neist alles jätta ja ülejäänud  kotid  ja kohvrid rõdu peale tõsta ja homme viib siis meie kirbukale .Ka need riidedviis rõdule eraldi kotti, mis mehele jäävad, sest ma tahan nad enne läbi pesta, kuigi nad olid kõik pestud ja triigitud ja korralikult laotud virnadesse .
 Meie kapid on niigi riideid täis ja palju meil vaja pole. Kahju oli mehe emast - sest temale on need riided kõik armsad ja 65 aasta jooksul mis nad koos elasid  mitu korda käte vahelt läbi käinud ja ta ei raatsinud neid niisama minema visata . Ta oli nii õnnelik, kui sai need meile sokutada.
Jalanöud olid nr 45 ja täitsa uusi tossusid oli mitu paari aga minu mehele väikesed ja  annan need Tõnule, kui ta Võhmast siiapoole tuleb, ehk kulub seal kellelegi ära ...
Nii et seejärel, kui kõik välja viidud sain rahu tagasi .
 
PS.
Täna viidigi jalanõud minema Võhma poole teele.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar