Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

10. okt 2013

Suur õnnestumine elus




Lugesin Reeda päevikust   vestlusest, mis toimus mehe ja naise vahel .
  Mul ei ole  kahjuks olnud  võimalust vestelda sügavalt, tunnete keeles  oma praeguse soome rahvusest mehega , sest me räägime erinevaid keeli. Tundeid väljendada emakeeles on midagi muud kui võöras - vanast peast õpitud keeles .  Loomulikult ma oskan suhelda ka soome keeles ja suhtlengi juba üle kümne aaasta, viskame nalja, räägime igapäeva asju, arutame tööasju,  aga sellist  südamest südamesse vestlust  on raske  teha, kui emakeel pole  mõlemil sama. Me räägime, aga soomlased mehed on üldse viletsad lobisejad ja siis veel  see ,et mõni mees ongi iseloomu poolest vaiksem kui teine ja minule just selline on sattumisi juhtunud ette eluteele.
 Küll on hea siis jutustada kui on minul käinud mõned sõbrannad koos oma mehega  Eestist ja   siis kajab meie majas valjuhäälne kiire  jutuvada ja naer.
Ühe sõbranna mees oli lausa nii jutukas, et ma oma sõbrannaga ei saanudki õieti lobiseda, kuna tema mees oli osavam lobiseja ja kui nad ära sõitsid  mu kõrvad huugasid ja pea valutas ja olin väsinud kui oleksin kartulipõllul tööd teinud kogu päeva,  teiseks  eestlane räägib  ka palju palju kiiremini, kui aeglane soome mees ...
 Mul on alati hea meel, kui  minu endine naabrimees, kes on minust 14 aastat noorem  vahest  helistab mulle ja ma saan temaga jutustada maast ja ilmast, õnneks mu mees ei ole armukade.  Naabrimees tuli ise ka tööle ja  elama Soome ja külastas ka meid oma pere ja lastega .
 Vat me saame kõikidel teemadel vestelda ja saame poolelt sõnalt teineteisest aru ja see on kestnud sellest ajast saadik kui ma teda tunnen . Noh nii 25 aastat  Me naerame ka sama koha peal ja kui me vanasti  videosid vaatasime- ka siis langesid meie maitsed nii ühte ..   Pole temaga kunagi mingeid suuri eriarvamusi olnud . Ja vat see ongi nii, et horoskoobi järgi me sobiksime koos elama ... Noh aga see selleks , tema on liiga noor minule ja meil mõlemil on omad pered .  Ja muidugi ma oma meest ei vahetaks  kellegi vastu isegi siis, kui ta päris kurt ja tumm oleks ...  Sellest saaks ma üle, nagu siianigi olen saanud hakkama et lobisen pigem siin blogis sest siia saan ma vabalt oma mõtte kirja panna ja arutleda ... ja ei pea otsima seda õiget sõna  et teine sust aru saaks ...

Vaikus on kuldne

klikka videole ja kuula

2 kommentaari:

  1. Alti polegi palju sõnu vaja, sest sellest, kuidas mehed meist hoolivad, saame me isegi sõnadeta aru.
    Ma tahan ka peale tööpäeva natuke vaikust. Vahel teengi rattaga ühe tiiru ära ja siis olen võimeline jälle suhtlema. Lasteaias möödub terve päev paraja lärmi sees. Ega ei peagi ju kõvasti rääkima, aga kui on kohal üle 20-ne lapse, siis paratamatult on lärm suur.Kodus oma lapsega suheldes pean vahel ennast lausa kuulama sundima, sest pea on tühja täis.
    Hea koht vestlusi aretada on minu meelest saunalaval.Seal räägime kõik maad ja ilmad kokku.
    Ega need eesti mehed ju ka väga oma tunnetest ei taha rääkida, aga ega seda kogu aeg ei tahakski kuulata. Piisaks, kui vahel harva, aga siis tõesti südamest.

    VastaKustuta
  2. aitäh, Reet, mul on meeldiv lugeda su kommentaare. Sa oled tubli ,sest inimesi kes loevad on palju- aga oma arvamust ei jaksa enamus lugejaid siia jätta ....
    Jaa, palju sõnu polegi vaja, mina ka olen rahul sellega mis praegu on, igapäev ei jõuakski ja vägisi pole mõtet .

    VastaKustuta