Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. juuni 2013

Lõbus vahejuhtum Soome tollis

Kui kolisin Soome elama ei osanud soome keelt , õppisin küll kodus sõnu ja teadsin palju aga päris lausetega õppisin rääkima siin .
Lõbus vahejuhtum Soome tollis


Tolliametnik kontrollib minu  passi .
ja küsib ":Mihin rouva on menossa"? ( kuhu siis proua kavatseb minna?)

Mina vastu:  " Koju"  ( ei tulnud kohe meelde, et koju tähendab soome keeles urtsikut , putkat ,onni  )

Tollimees muiates  : Ja missä se koju on ?  (ja kus see urtsik on)

Mina aimamata , et olin öelnud valesti :  "Hämeenlinnassa"

Tollimees annab muiates mulle passi tagasi ja mina   tollist läbi ja siis äkki kargab pähe appi,   mis ma olin öelnud ..

Oleksin pidanud vastama KOJU  asemel KOTIIN

 

 
 



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar