Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. juuni 2013

ILUSAT NÄDALAVAHETUST

 
 
 
 

Konn astus usinasti mööda teed
 
 
 
:,: Konn astus usinasti mööda teed, ja-jaa, ja-jaa, :,:
konn astus usinasti mööda teed oli alanud ball paksu metsa sees,
ja-jaa, ja-jaa, ja-jaa.
:,: Nägi konn : on üsna tore ball, ohoo, ohoo, :,:
nägi konn : on üsna tore ball, sest hiireneiu meeldis tal,
ohoo, ohoo, ohoo.
:,: Nüüd tantsima hiirt tema kutsus ka, ahaa, ahaa, :,:
ja kui tiiru kolmandat tegi ta, siis teatas hiirele: Mu naiseks saad,
ahaa, ahaa, ahaa.
:,: Sõnas hiir : Ei meeldi mul see jutt,
mh-mm, mh-mm, :,:
sõnas hiir: Ei meeldi mul see jutt, sest mul on peigmeheks ammu mutt,
mh-mm, mh-mm, mh-mm
:,: Siis lahkus konn ja ütles solvunult: Head teed, good-bye, :,:
lahkus konn solvunult, öeldes vaid : On ilmas teisigi jahimaid,
:,: adieu, good-bye, head teed! :,:
 
 

 

 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar