Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. juuli 2011

Unustatud tegevus

Oh vanasti sai palju rohkem käsitööd tehtud , nüüd avastsin uuesti soki kudumise, kuna lihtsalt pole kätte võtnud vardaid kaua aega, siis pidin uuesti õppima soki kanna kudumist ja  see töö teeb mulle praegu palju rõõmu,  muideks, mis vanaema ma olen, kui sokki ei oska kududa,  on ju ?





Kuna silmanägemine on jäänud viletsamaks, siis sellepärast ei saa lugeda enam nii palju raamatuid, kui tahaks ja käsitöö tegemine läheb ka raskemaks ... aga lähen järgmine nädal silmaarstile ja tellin uued prillid ... Vanadele astusin kogemata peale.



siin ma leidsin endale väga huvitavaid blogisid ::

Bianka ajakaja

Helle pisiasjad

Helve hetked

Härra Hunt

Iibise pesa

Joanamari

Kaamosega kevadesse

Kukupai

Osalise juurde

Tegelinski kummutisse

Thela

Trulla

Tädi Maali

Voldemar-August


Vaatasin siin ühes  venekeelses blogis on väga palju lillede erinevaid variante , ehk läheb vaja ...

1 kommentaar:

  1. Mulle meeldib ka tohutult kududa. Suvel on väljas nii palju tegevusi, aga talvel olen kõva kuduja. Eriti meeldib veel siis, kui vaatan telekat. Olen terve oma suguvõsa kinnaste ja sokkidega üle uputanud.

    VastaKustuta