Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. juuli 2011

Nanohap

Tellisin  2 purki  Pärnust selle mehe käest, kes esines ETV-s  Ringvaate saates  ja reklaamis   "Nanohap " nimelist imerohtu .
 Seda NANOHAP   tutvustati nii :
On kaasaegne nanotehnoloogiline toode, mille koostises oleva eriliselt puhta (98%) hüdroksüapatiidi kristallid kasvatatakse vaid nanomeetrilise skaala bioloogiliselt sobivasse suurusvahemikku.  NANOHAP osakesed on  võimelised käivitama organismi bioloogilise enesetaastamismehhanismi otse raku tasandil.Tõeliselt kiired positiivsed muutused on NANOHAP kasutamise käigus toimunud eelkõige just enimlevinud luustiku- ja liigesehaiguste puhul.



 Noh uppuja haarab ka õlekõrrest,  helistasin  antud numbile ja sain kontakti mehega, kes saatis mulle pakiga  otse rohu  EESTIST SOOME koju kätte. Ega otseselt ta isikikult minule midagi ei lubanud imetervenemist ,aga naine kes rohtu kiitis jatelekas trepist üles-alla  kepsutas, andis lootust et äkki minagi paranen
Nüüd aga ütlen, et minule see rohi ei mõjunud mitte kuidagi , samahästi  kui oleksin söönud jahu voi kriidpulbrit ... klaaspurk oli ilus ja ilusad sinivalged kapslid olid ka .  jalavalu on hull edasi ja käin küünarkeppidega edasi ,treppidest alla ei jookse ,  muud midagi ...KURB aga tõsi

3 kommentaari:

  1. Kurb, et nii läks. Mina ei usaldaks tegelikult selliseid pakkumisi. see kindlasti rohkem reklaamiks, aga eks inimene haarab viimases lootuses kinni ka õlekõrrest.Loodan ikka peatsele paranemisele.

    VastaKustuta
  2. Aga Marko Reikop ise reklaamis seda meest oma saates ... ma nii uskusin ... täiesti vabalt võiksin siis mina midagi välja mõelda ja vanduda et nüüd leidsin imeravimi ja lähen telekasse marko saatesse ...

    VastaKustuta