Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

11. mai 2023

2 poolfinaal Liverpool Eurovisioon

 neljapäev 2 poolfinaal 



 2 poolfinaalis pääsesid edasi peaaegu kõik keda mina ennustasin   

 Armeenia, Brunette "Future Lover"

💙 Eesti, Alika "Bridges"

      Belgia, Gustaph "Because Of You"

💙 Küpros, Andrew Lambrou "Break A Broken Heart"

 💙Poola, Blanka "Solo"

 💙Sloveenia, Joker Out "Carpe Diem"

     Austria, Teya & Salena "Who The Hell Is Edgar?"

💙Albaania, Albina & Familja Kelmendi "Duje"

      Leedu, Monika Linkyte "Stay"

      Austraalia, Voyager "Promise"




A R M E E N I A 



B E L G I A 


💘K Ü P R O S 

tema vallutas kohe mu 
südame  murdis kohe mu südame 

P O O L A 

 ilus tüdruk, ilus laul , sõnad ka  "üksinda "  

💖S L O V E N I A 



A U S T R I A 

üldse ei läinud peale ja väga imestasin et oli selle poolfinaali tugevamaks lauluks nimetatud aga see video erines väga palju sellest mis laval tõeliselt toimus , live esitus oli palju parem 

A L B A A N I A 

Albaania laul oli väga ilus et kogu pere oli  kaasas ja ilusad sõnad 



LE E D U 

mulle Leedu laulja meeldis ja meenutas mulle "Pikk tee düünides" filmist Martat 
 laul oli ilus ja  meloodia ja sõnad 

A U S T R A A L I A 


 Austraaliat üldse ei arvanud 



Alika laulu sõnade tõlge 

Sillad

Ma olen teel koju Turvalisele pinnasele

Mõistsin et kõik valed mida olen endale rääkinud on surnud Too mind sinna kohta

Kuhu ma kuulun

Täidetud kõigi mälestuste ja unistustega mida ma olen ignoreerinud

Aaaaa Aaaa Aaaaa 

Alati on aega Jõudmaks tagasi õigele rajale

Lõhkudes maha seinasid Aeglaselt igal sammul

Nüüd ma näen iseennast Ehitamas ülesse sildade maailma 

On veel üks asi

Mida sa pead teadma Ma andestan endale kõik valed mida ma varem rääkisin

Nüüd näen ma rada Teed juhatavatest tuledest

Mis näitavad mulle kuhu ma peaksin minema ja mida

maha jätma        Aaaa Aaaa

Alati on aega Jõudmaks tagasi õigele rajale

Lõhkudes maha seinasid   Aeglaselt igal sammul

Nüüd ma näen iseennast Ehitamas ülesse sildade maailma Sa leiad viisi

Kuidas alustada uuesti    Enam ei ole aega

raiskamiseks     Või teesklemiseks

Nüüd ma näen iseennast

Ehitamas ülesse sildade maailma 

Ma mäletan kõiki asju mida ma olen läbi elanud

Kõiki valesid ja häguseid jooni ning linnatulesid mida ma teadsin

Nüüd olen ma piisavalt tugev et näha mis peitub mu sees

Ja ma tunnen seda kõike

 

Alati on aega Jõudmaks tagasi õigele rajale

Lõhkudes maha seinasid Aeglaselt igal sammul

Nüüd ma näen iseennast Ehitamas ülesse sildade maailma

Sa leiad viisi  Kuidas alustada uuesti  Enam ei ole aega

raiskamiseks  Või teesklemiseksNüüd ma näen iseennast

 

Ehitamas ülesse ѕildade maailmа


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar