Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. jaan 2023

Eesti laulu konkurss

 


 12 jaanuar  siis ootasin  seda õhtut  ja seda esimest poolfinaali kus selgusid 5 esimest edasipääsejat. 

Jaa mulle meeldib endiselt jälgida eurovisiooni lauluvõistlust .   

  Eilsed saatejuhid Niinemets  ja Kuld olid kenad ja mõne koha pealt ka natuke vaimukad ka. Noh   polnud väga hull Mõne koha pealt mind natuke häiris Tõnis Niinemetsa  tarmukus kui ta seda suurte tissidega tädi seal jätkuvalt tahtis kallistada. ja lõpuks oma suures agaruses kokku kukkus põrandale ..   nod aga kui neid tisse demonstreeriti nii  lahtiselt  siis  jah tekkis  saatejuhil kange tahtmine neid emmata ...  kuna ei keelatud ka siis muudkui jätkas seda tegevust ..   natuke nilbe, kui mitte palju ...  

 Edasi  hääletati   : 




Janek "House of Glass"      Janek Valgepea, Kjetil Morland

 Väga ilus selge hääl ..  meloodia meeldis ja viis jäi ka meelde , käeliigust tuleb veel kuidagi korrigeerida kuna see häiris  .. see üks ja sama liigutus 



Bedwetters "Monsters"  Autorid: Joosep Järvesaar, Mihkel Mõttus, Rauno Kutti, Kaspar Koppel, Karl-Kristjan Kingi, Claus Peneri ja Kris-Evan Säde

Nii koledad poisid laval, aga laul  algas väga pehmelt   (algus natuke meenutas nagu Kõnetraati , ) ja refrääniks muutus natuke agressiivsemaks, rütmikas , tublid poisid, liigutused ilusad sünkroonis , hea viis, kuulan edaspidigi .. lõbusad monstrumid 


mulle on hakanud rohkem ja rohkem  see laul meeldima .
. mida kauem seda kuulad 


Ollie "Venom"      Autorid: Oliver Mazurtšak      minu  vaieldamatu lemmik 


 Kohe esimesest  korrast meeldis väga, väga, väga.  Selline lavakarisma, andis endast kõik ja polnud mingit teesklust.. Oli nii just selline nagu eurovisiooni laul peab olema ja esitus  .. Ma olen küll nii vana inimene aga mulle tundus Ollie nii  seksikas ja haaras nii kogu mu tähelepanu . esitus oli ikka kõige vägevam ja ma loodan et tal läheb väga hästi 



Andreas "Why Do You Love Me"      Autorid: Andreas Poom, Alan Roy Scott, Julia Sundberg

Andreas meeldis mulle ka kohe,  kuigi laul oli melanhoolne ja sellised laulud mulle ei meeldi ,aga tema ilus hääl meeldis ...  ja hea diktsioon . 



Anett x Fredi "You Need to Move On"        Autorid: Frederik Küüts, Anett Kulbin, Jason Hunter



Kõik kes edasi said meeldisid mulle  välja arvatud  Anett, kuna mulle ei meeldi tema  teesklus silmades ja see lõputu  kissitamine  ja nina kirtsutamine ,   see , et ta mulle ei meeldi on minu viga,  sest isiklikku antipaatiat  ei saa panna tema süüks. Mulle lihtsalt ei meeldi teesklevad lauljad. Isegi laulu ei saanud ma korralikult  kuulata, kui jälgisin tema silmade kissitamist. Fredi selles koosluses meeldis mulle väga ja taustalauljad ka olid toredad  Laul ise oli  minu maitsele igav ja  olen sellist esitust juba kuulnud Anetilt ennegi et laulud on imelikud  kuigi lauluhääl on tal ilus puhas, aga souli värk mulle ei meeldi    .. mingit viisi ma sealt ei leidnud, ega ei jäänud midagi meelde .. ka minu enda viga .. 

 Anett ka ainuke naine kes edasi sai  ..  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar