Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

30. juuli 2020

Elu ilusaim hetk

 Oi aegu ammuseid .
Elu kõige õnnelikum hetk.. 
Elu kõige ilusam päev .
See oli 29 juulil 1978
Siis  eile oleks saanud   42 aastat   täis.
Aga ei juhtu alati  nii, nagu  nooruses planeerime.   
Kahjuks või õnneks . 
Minule õnneks, sest saan oma vanaduse ja näguripäevi veeta inimesega- kes minust hoolib ja armastab ja ei karda seda ka välja öelda ...    
Aga ma   olen õnnelik ja tänulik,  et ma sain  esimese abikaasaga lapsed.    
Aga  esimene pulmapäev on ikka meeles, mis siis et  meie elu  oli õnnelik  vaid see   väike hetk .
  Aitäh sellegi eest.   


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar