Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

5. jaan 2019

Koristamine algab

 Pidin kohe kalendrist  järgi vaatama mis kuupäev on …
Päevad veerevad  ja  aeg lendab nagu alati …  Eile proovisin hakata kokku panema jõuluasju, aga ei suuda kuidagi  ennast kokku võtta ja nüüd siis on koitnud see aeg, kui panen asjad  juba ringlusesse . S t  jätan vaid mõned asjad, mis  järgmisel aastal olen võimeline välja panema ja kõik need, mida sel aastal käiku ei läinud, siis pole neid enam mõtet hoidagi .
Ehk mõni veel tahjab kasutada, kes on noorem ja väledam .
 Nojah

 Proovisin siis alustada ja kõigepealt panin FB   müüki sinised pudelid mida nagunii keegi ei osta, aga kui ei osta, siis on nad mul kappi juba ära pandud ..





Neil on igatahes koht kapis olemas  … Edasi linikud eraldi ja   jõululambid  mis on vaja nii pakkida et ma saan nad esimesena välja võtta,  sest nendega alustan alati jõulu, et tuled särama … ei tegelikult alustan ikka kaartidega, aga nende jaoks on oma kapp …  Eks ma siis tasapisi ..nii nagu väljakiskumisega oli ja sättimisega ikka kaks kuud läks aega … Kui ma kevadel lõpetan siis on hästi



               👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍


Nii ja nüüd haigustest ka, nimelt  on mind tabanud pöidla põhiliigese artriit  PPLA…. netist lugesin selle kohta niipalju:
Suur liikumisulatus ja pidev pöidla kasutamine on eelduseks kõhre kulumisele, millest tulenevalt tekib PPLA pöidla pidevast ülekoormusest.
Suurema esinemissageduse põhjuseks naiste puhul on suurem sidekoe lõtvus – liiges „loksub“ ja kõhr kulub seetõttu kiiremini.
PPLA tekkimise eelduseks võib veel olla varasem trauma, samuti areneb PPLA tihti reumatoidartriidi tõttu. Selged PPLA tekkimise põhjused on aga teadmata.  
Täna on 22  1 2019 j aon juba päris hea see pöial  aga nats ikka veel annab tunda

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar