Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. jaan 2019

Eesti vanaemade lood ja salatarkused

                                                  👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀
😍  



           Vaatasin üks pühapäeva  hommik saadet  Hommik Anuga ja  seal tutvustas autor oma vanaemade raamatut mis on alles trükist  ilmunud , seal on väga palju  vanaemasid, kes on oma mälestused kirja pannud ja samuti retsepte , nippe ja tarkusi ..
          Raamat ise on väga suureformaadine ja raske ja üle 500 lehekülje  … Aga - mis teha ma tahtsin seda  saada …💓
 Kõigepealt kirjutasin FB  Anu Välbale  sõnumi -kus palusin, et ta  annaks mulle Pamela Marani   meili aadressi  ja hea lahke Anu  seda koheselt ka tegi ja siis kirjutasin autorile- kas ta võiks mulle selle raamatu saata?
   Seda ta ka lahkesti lubas ja küsis veel et kas pühendusega? Jaa kindlasti koos pühendusega ja autogrammiga .. soovisin ..
                Siis saadeti mulle arve  raamatu eest ja saatmise kulud ka ja kandsin raha üle ja sain  raamatu  koju tooduna  kätte …
 Oi  appi kui raske, oli esimene  assotsiatsioon,   aga siis sain aru, et see on raamat ja mul oli väga hea meel … Saab jälle lugeda  …   Pühendus oli ära ununenud, aga lubas saata tagantjärgi …  kleebin siis selle sinna esilehele …
 Nüüd loen  ja on  huvitav,   sest tegu on  minust vanemate vanaemadega, kellel on ka väga palju lapselapsi ja väga palju tarkust …
Nii palju kui on inimesi nii palju on erinevaid saatusi ja  eluradu mida mööda onn kulgetud .. ja elutarkusi kogutud …
Ma usun et tegin õieti et ostsin selle raamatu … 👍

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar