Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

6. jaan 2018

6. jaanuar







Täna käisime sugulastüdrukuga Kantola kammaris oli õnneks lahti kuigi on püha aga kella kolmeni oli lahti  ja ostsme sealt  riideid ja mingisuguseid asju veel, mina vanainime ostsin sokke ja  muidugi Oskarile auto ja ühe suure plliatsi, aga tema ostis / leidis paar kapuutsiga  kifti dressikat, paar pluusi ja kaks jopet ... Täitsa hea saak. Taksoga tulime tagasi , sinna läksime  Eeroga. Pärast pesime neid kirbuka riideid ja  tegime süüa, päev oligi õhtus ja emaga sai ka räägitud läbi skype kuni päris pimenes ja emat enam näha polnud ... Meil aga hakkas laia lund sadama mis muidugi kohe ära sulas  sest oli ikkagi väga soe. Eile sadas vihma.
 Seal kirbukal nägin ühte endist   tuttavat.
Kui olin tööl  hooldekodus, siis selle naise ema oli  meil hooldekodus selles  osakonnas, kus mina  tööl olin ja õnneks mul oli selle vanainimese nimigi veel  meeles   ja minule jäi  ka ta tütar  meelde ja mina talle ka -  sellepoolest, et olin nii rõõmsameelne , no kes mind siis unustab? - Kes korra elusast peast näinud see enam ei unusta  kunagi ..
Mitte sellepoolest, et ma mingi   eriline olen, aga ma olen lihtsalt  nii meeeldejääv  isiksus/ inimene et jah raske on mind kahe silma vahele jätta, peab ikka mitu silma rohkem  olema .
 Noh see niisama naljaviluks öeldud - kes tahab vastu vaielda siis palun võtke sõna need, kes mind on unustanud hehe ..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar