Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. jaan 2018

16 jaanuar

 Kogu öö  olin "põetajana" tööl. Mees jäi  äkki öösel haigeks . Algas sellega, et mina ei saanud magama jääda ja kuulsin, et ka mees kuidagiviisi vähkreb kõrval ja hingab kuidagiviisi väga tihedas taktis.   Aga ei kaeband veel midagi .. tundsin küll, et kuidagi kuum on ka ....ja hingab kuidagi raskelt ja  nagu koriseb seest .   siis kusagil paari tunnise vähkremise järgi  ikka veel polnud und , Siis pakkusin talle juua. Mul on alati ööseks veepudel öökapikese peal . Jõi küll kohe päris lõpuni ja proovisime uuesti und saada. Ikka ei saanud ja korin  oli ka kopsudest kuulda hingamise aeg , seostasin seda sellega, et ta jättis suitsetamise jaanuari alguses maha ,eluaeg on suitsetanud ja need  röga eritused ja hingamise raskused  on nagu kõrvalnähtused . Ja siis äkki   tuli tal suur köha hoog ja koos sellega ka sain aru, et oksendamisest kaugel asi pole -viskasin talle ruttu suure käterätiku ja käskisin ruttu vetsu minna .. Ikka oksendas oma riiete peale ja põrandale aga õnneks mitte palju  ja  viskas riided pesumasinasse ja tõin talle puhtad riided  kapist . Aga  jah siis tundis ta hirmsaid külmavärinaid ja soojendasin teda teki all aga soojast teest ta loobus . siis vaatasin et palavik hakkab muudkui tõusma ja mees läheb muudkui kuumemaks .. Tõin  vannitoast märja külma veega  niisutatud käteräti ja panin otsaette ja siis tõin veel vett  nii, et põetasin nagu  võisin ..  siis oli kell juba poole viie paiku ja arvasin et nagunii midagi magamisest välja ei tule kui ma mitte teise tuppa ei lähe magama .. Läksingi elutuppa diivanime ja mõlemad jäime kohe magama .. Mina ärkasin 7 aeg ja vaatasin hommikutelevisiooni ja käisin vaatamas kuidas mu kulla mees magab , magas ilusti kuni kella poole 12 , päeval ja juba oli  palju parem .. Ah jaa vahepeal helistasin ta töö juurde ja ütlesin et on haigestunud ja täna ei tule ... .. Õhtuks oli tal  juba nii hea ,et läks jäähalli hokit vaatama- kuna tal oli pilet juba ammu ostetud aga mina ujuma täna ei saanudki . Sellest on mudugi kahju aga pole midagi , peaasi et mees sai terveks ..



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar