Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

23. jaan 2018

23. jaanuar

  Aeg ei peatu --- see on nii seatud 


Pojal täna sünnipäev !
Juba 39
Missugune olin mina 39 aastaselt?
Mida olin selleks ajaks saavutanud ?
Ainuke asi millega saan  uhkust tunda on see, et olen   39 aastase poja ema . 
Teine poeg on mul ka, aga tema on natuke noorem ja temast räägime teinekord ..

 Tegelikult olengi väga õnnelik selle poolest, et näen kuidas vanem poeg hoolitseb oma pere eest . Tahaplaanile on jäetud  sõbrad,  mis olid teismeeas tähtsad ja ainutähtsad ja muud sugulased ,aga oma pere on  esikohal  nr 1 . Ja see on minu arust  parim mis võib olla elus ... ja muidugi tervise eest hoolitsemine. 
Väga palju tehakse poja peres sporti . Lapsega rulluiskudel, lapsega uiskudel , lapsega ratastega, lapsega jooksmas , lapsega ujumas .. lapsega  ronimas kaljudest üles...  muidugi on ema ka kaasas
 Lapsega igal pool.
  Mina, kui invaliidist vanaema, ei saa oma panust anda  muuga, kui suure armastusega nende vastu .    Armastan väga oma lapsi peredega  ja lapselast  ...
  Mingu neil alati hästi ja õnnelikult ja turvaliselt, kõik mida ette võtavad
PALJU ÕNNE KALLIS POJAKENE  SÜNNIPÄEVA PUHUL  !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar