Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

17. mai 2017

Eurovisioon 2017

Eurovisioon 2017  kuidagi äkki see aasta läks see sündmus mööda . Esiteks juba see, et sai Eestile niipalju pöialt hoitud ja kaasa elatud ja siis see pettumus,  et edasi ei saanud . Ja siis avastasin, et veel 4 väga head laulu ei pääsenud finaali . Ja need kellest ei arvanud midagi- said finaali edasi ..  Oli muidugi jälle  huvitav kuulata ja vaadata  mida Marko Reikop  tegi Kiievis ja tema  eurovisiooni ülekanded on alati mõnusad . Mind ei sega küll mitte midagi . Tore on huvitavaid fakte kuulata ja  tutvuda paremini esitajatega ..
  Esimest poolfinaali polnudki nii põnev vaadata kuna,  seal  meie omasid ei esinenud ,küll aga Soome lauljad kellest arvasin juba kohe alguses,  et see on nii vilets eurovisioolile saatmiseks ..kuna ka köik välismaa zürii esindajad valisid üksmeelselt nagu kuldrah selle laulu parimaks . siis oligi teada, et see laul ei meeldi tegelt  kellelegi. , Kui Portugali laulja esines siis absoluutselt kindlalt arvasin et see laul pole küll mitte midagi väärt ja laulja kah nii imelikult käitus noh nagu oleks dopingu all või rohtude mõju all .  Heh, sai edasi ....
  Teine poolfinaal oli põnev , meie omad muidugi eelviimased ja esinesid nii hästi et ei oska küll paremat esinemist tahta .  Aga  nojah  ei saanud edasi ... Seepärast pettusin ja vaatasin juba eurovisiooni natuke mitte nii entusiastlikult kui enne .



Portugali vöit
 See võit  oli ausalt öeldes küll nii imelik- et üks mittemidagi ütlev laul  võib äkki kõikide südamed vallutada , usun et tänaseks päevaks pole kellelgi enam meeles sellest laulust ühtki viisijuppi . Vanasti öeldi, et   ma pole mõni kuldraha, et kõigile meeldida , tuleb välja et see laul oligi kuldraha mis kohe tervele euroopale  kohe nii kohutavalt meeldis  et teisi arvamusi polnudki ...  Mõni üksik riik julges vastu hakata ja oma lemmiku le 12 p anda . 
 Isegi perekondades on  igal pereliikmel oma lemmik  ... siin äkki niisugune üleeuroopaline  üksmeel . Asi polegi nii aus kui ma arvasin ...  Selline asi lihtsalt ei saa tõsi olla ...
Nüüd kui ma olen kuulnud Birgiti esituses seda varianti eesti keeles, siis see mulle meeldis aga ka mitte niipalju, et oleksin seda teist korda vaevunud kuulama , tavaline hällilaulu moodi ilus lauluke .

Birgiti esitus


ja veel üks esitus


Rõbaki esitus
Paistab, et Rybakile läks Sobrali lugu "Amar Pelos Dois" samuti väga hinge, sest austusavaldusena Portugali džässmuusiku vastu on ta viiuli kätte võttnud ning loonud palale imekauni kaveri. Tema esituses kõlab lugu inglise keeles ja kusjuures uute sõnade autoriks on mees ise.

2 kommentaari:

  1. Mina olen sinuga täiesti nõus. See võidulugu oli just selline, mida ei suutnud esimesel korral lõpunigi kuulata. Mina arvan ka, et võidulaul peaks ikka selline olema, mis jääb kohe kõrvu kummitama ja mille viisijuppe hakkad kaasa ümisema. Selle laulu puhul alguses kui esimesi takte kuulasin, siis mõtlesin, et mis asi see nüüd on ja praegu ei mäleta sellest laulust enam mitte midagi kui ainult seda, et mulle ei meeldinud see sugugi. Ma pole eurovisiooni enam aastaid huviga jälginud ja sellel aastal ei tahtnud üldse, sest polnudki kellele pöialt hoida. Olen paljude käest küsinud kuidas võidulugu meeldis ja ma pole veel ühtegi vastust saanud, et äge lugu.Mina olen pettunud. :D Õnneks on ilusaid lugusid küllaga ja oma muusikapleierisse ma seda kindlasti ei tõmba.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. mina ka teda rohkem ei kuula .. võib olla Birgiti varianti ehk . Aga nii palju ilusaid laule mida tahaks kuulata ennem kui seda . See on ikka tõesti vapustav et selline laul võis ausalt võita . No pole üldse eurovisiooni laul. Või siis on eurovisioon muutunud ..

      Kustuta