Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

25. mai 2017

Sõbranna juubel ja üllatus



PALJU ÕNNE SILVILE
Silvi 60
Kimp 60 roosi .... imeilusad

 Tahtsin juba ammu kirjutada  oma üllatusest kirjutada,  aga ei jõudnud , Nüüd siis  võtsin kätte ja kirjutan oma kõige paremast lapsepõlvesõbrannast Silvist .  Meie tutvus ja sõprus  kestab ligi 60 aastat . Saime tuttavaks Silvi vanaema kaudu, kes oli meie külas piimavedaja , Tema vedas piima hobusega ja mina olin tema vankri peal õige tihti, sest ta oli nii armas memm . Vahest oli ka Silvi seal küüdis ja siis saimegi sõpradeks .   Noh vahepeal viisid teed meid lahku kui suundusime õppima mina Tallinna ja tema Rakverre  Pisi -Pedasse, aga siis kui ma suundusin tööle Viljandisse, siis saime uuesti kokku ja hakkasime hästi tihedalt läbi käima, sünnitasime lapsed, kasvatasime üles,  elasime oma noorusaega ja tegime oma tööd, siis aga mina kolisin järsku Soome ja sellest ajast peale kirjutame hästi pikki kirju teineteisele ja suhtlemine pole jäänud vämemaks .  Tunnen nii puudust meie teatriskäikudest , kontserdil käikudest meie  sünnipäevadest  meie ühistest istumistest .. igasugu  jalutuskäikudest ja  jutuajamistest .  Vot ja nüüd me mõlemad 60, mina isegi 1 aasta rohkem .
   Tahtsin nii Silvile teha üllatuse ja kirjutasin Facebookin kaudu  tema pojale ja küsisin hoiuarve nr ja saatsin talle 100 €, et ostaks mu kallile sõbrannale 60 roosi ... ja kommikarbi ja shampuse  ja viiks talle sünnipäeval koju kätte ..
Aga Silvi  poja ise elab Viljandis ja ei saanud minna õigel päeval sinna ja  ise ei saanud viia ja palus  seda teha Silvi vennal, kes elab ka Viljandis ja  sai ülesandega hästi hakkama ja üllastus missugume .. Mul nii hea meel jälle, et sain teha sellise üllatuse ... On ju ilus kimp ...  Sõbrannal palusin et kui läheb Silvi sünnipäevale siis teeb ka pilti Silvist koos kimbuga ja ka see mu soov  sai täidetud .  Selline siis oli minu üllatus


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar