Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. juuni 2016

Vihm ja katkised torud

SIIN    olen kirjutanud meie vihmaveetorudest.
 Mitu aastat ainult lubatakse .
 Nüüd olen kirjutanud kogu kevade maja omanikule ja pisarsilmi lausa palunud
 Jälle lubadused ,lubadused.

Täna siis lubati suurt vihmasadu ja  ilm hakkas õige pimedaks kiskuma ja näha oli et kohe varsti hakkab sadama . Võtsin siis telefoni ja helistasin juhatajale . ütlesin, et kuna te remonti ei kavatse teha ,siis palun organiseerige koheselt mulle enne vihmasadu  siia töölised et  tõlstavad mul lilled ja amplid ja lillekastid maha vihma eest peitu ...
Olidki mõlemad kohal juhataja ja asejuhataja .
näitasin siis näpuga  et see ja see ja tegid selle töö ära tõstsid maha ja ilm  hakkaski selginema  siiamaani on nüüd paar tundi läinud ja ikka veel ei saja - täitsa kinu ....
 Nüüd sain lubaduse, et järgmine nädal hakatakse tegema  meie  katusel vihmaveetorude remonti . Eks näis, ütles pime naine ja komistas peaga  vastu puud


2 kommentaari:

  1. Elaksid lähemal siis saaksin aidata. Mul maja keldris isiklik plekitöökoda kahe kena plekksepaga.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. AITÄH Reet! mis mul siis viga oleks kui nii head naabrid oleksid lähedal ..

      Kustuta