Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

6. nov 2015

Mis ma täna ostsin ?

Mulle meeldib väga saksa pood meil Hämeenlinnas on neid koguni kaks ja ühte hakatakse veel ehitama minu kodule lähemale  kui need   esimesed .  
 Saksa poes on  iga nädal teemapäevad kus pakutakse eri riikide   tooteid . See nädal oli  siis Ameerika nädal ja  ostsin  vahtrasiirupi- mis on seal väga populaarne .  oli palju muud aga  ma ei tahtnud eriti magusaid asju osta  ... 
 














 
ja siis minu ostud
 
piparkoogivormid

riisi

maitseained

toiduvärvid ja toiduainete maitsed

vaniljapulgad ja kuivatatud jöhvikad

basiilikuja tshillipipraõli sprey

rosinad

pähklid

vahtrasiirup

t-küünlad

nuudlikujukesed itaalia

küünlad

küünlad

pihlakamoos


lapselapsele  autorada
 
Seekord saigi ostetud  natuke jõuluasju :küünlaid ja piparkoogi valmistamiseks vajaminevaid asju ja
 lapselapsele väike  autorada ..  
  vahtrasiirupit saame kasutada siis kui tuleb lapselaps külla ja teeme  pannkooke  samuti pihlakamoos .
4 punast küünalt   saab kasutada siis advendiküünaldeks  ja advendiajal . T- küünlad  põletame juba praegu .  Natuke ka pähkleid, rosinaid ja jõhvikaid .
 Kõik see on siis  ettevalmistus jöuludeks ..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar