Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. juuni 2015

Rõdu pesemine

 Selle nädala alustasin rõdu põranda ja äärte pesemisega .
Kõigepealt  hakkasin otsima seda, kes leiaks üles selle aiavooliku,  et saaks saunas oleva  veekraaniga ühendada ja siis läbi sauna akna minu rõdule veaks .  Helistasin ühele , teisele , kolmandale ja asi sai aetud , varsti oli voolik minu rõdul  ja selline survepesuri  püstoliga .


 
 

 
 Veesurvega sain kergelt põrandad seinad ja laed üle käidud ja keerulisemad kohad ka said puhtaks, aga ise olin sealjuures nagu  märg kaltsuvaip , isegi kampsun oli märg , sokkidest kalossidest rääkimata , kusagil 2 tundi võttis mul see pesemine aega . Rõdu väljastpoolt aitas veel üks töötegija harjaga nühkida ja survepesuriga loputada ..

Minu rõdu on nüüd igaljuhulk kõige puhtam ... ja rõdu ääred ka .. Homme lähen vaatan- kas on ilusti kuivanud, et saaks vaibad maha ...


sain  Saksa poest ilusad pesulõksud
 

ja sellised ilusad Itaalia  pastateokarbikesed 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentaari:

  1. No mida ma oskan kosta - oh Sind pesukaru küll! Samas, eks ta õige ole küll, et .. mis oma käe ja tahtmise järgi korda tehtud ja sätitud, selle suhtes tead ka kindel olla :)
    Oii, ja väga ilusad pesulõksud on need küll! Nüüd kui pesu "lõksutad", siis on rõõmsat lilleilu kogu pesunööri ulatuses!
    Voh, ja nende teokarpidega saad nüüd ka lõbusat rooga valmistada! Eks inimene sööb ju ikka esmalt silmadega ja alles siis suuga :) :)

    VastaKustuta