Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

4. juuni 2015

Hea teenindus väärib ikka äramärkimist .

Minu arvamus on, et   hea teenuse saamine väärib äramärkimist .
Loomulikult teenindus peabki olema hea enesestmõistetavalt  ja võib olla mõni arvab, et  miks ma peaksin kiitma seda, mis on loomulik ja enesestmõistetav .
Aga sellepärast, et mul on ka hea meel, kui ma peale õhtusööki kuulen mehelt tänusõnu: aitäh kallis, hea maitsev söök oli . See on ju ka enesestmõistetav ja loomulik  ja ei ole mingi ime, aga nii meeldiv on kuulda .
 
Lehte tavaliselt kirjutatakse ikka siis, kui meel pahane ja midagi on halvasti.
 Mulle meeldib ikka aitäh öelda .  Ja tegelikult  ma tõesti olin meeldivalt üllatunud  selle poe müügipealiku asjaajamisest minuga .  Nüüd saab neti kaudu palju asju korda ajada.
 
 
Hea teenindus - kiidusõnad
kuluvad marjaks ära  igaühele . Kohalikus lehes olen ennegi sõna võtnud ja iga kord ikka  aitäh millegi eest öelnud .
Ja muidugi olen nüüd jälle kuulsam ka ...  hehehe . Oma mees luges artiklit aga ta  ei arvanud et see on minu kirjutatud, alles siism kui küsisin, et kas  minu artiklit lugesid , siis imestas et kas mina olen selle  kirjutanud ? Kuigi nimi oli ju all .... hehehehe ...
jalutuskäik ümber maja näitas, et sirel hakkab õitsema kohe kohe .
 
see aasta on kuidagi oranzhi värvi lilli müügis päris palju ja keegi on ka meie ukse ette amplisse võõrasemasid toonud ... minu käest pole küsitud ma oleksin tahtnud  karjala neitose lille  või vähemalt kirjut petuuniat, aga ega ma teise inimese tööd halvustada ka ei tohi . Ega ei taha ka
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar