Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

2. märts 2015

Poliitikast

Mina poliitikast  ei kirjuta põhimõtteliselt, sest seda teevad targemad minust juba piisavalt palju ja piisavalt hästi, üks paremini kui teine. Ja valitsust pole ma kunagi kirunud:  et valitsus on kõiges süüdi , pigem ikka iseennast, et ise ei omandanud piisavalt haridust, et valitseda ... ju ma siis ei tahtnud, ju ma siis unistasin saada lihtsalt lasteaiakasvatajaks,  kelleks ma ka sain ja eluaeg selle üle õnnelik olin.
Ei ole ka palga pärast virisenud - ausõna , selle mis sain, selle ära raiskasin, sest koguda ega kõrvale panna polnud ju midagi.  Olin õnnelik, et järgmine kuu saan jälle . Kui Soome kolisin, siis esimesel palgapäeval nutsin teiste soomlaste hämminguks ja imestuseks,  sest nemad ikka ei olnud palgaga rahul, minule see oli täitsa varandus .. võrreldes muidugi Eestiga .
Telekast ma ikka jälgin vahest päris huviga neid debatte, istungeid ja arutelusid- kes mida suudab ja  lubab.
  Ega ikka tõe pähe midagi ei võta, kuulan ära ja lasen minna .   Saan aru, et ega poliitikaga keegi ei tegeleks ka,  kui selle eest ei saaks nii kõrget palka, mõisad, lossid, majad, uhked autod, vastuvõtud, kallid riided, aksessuaaarid, kõik käib sellega kaasas . Seda mina muuta ei saa, ega taha ,ega sellepärast muretse selle üle, mida muuta ei saa.
Loodan ainult ,et aina läheb paremaks ja paremaks elu ka EESTIMAAL . Ega siin Soomeski teab mis kullamäed ei oota, aga hätta siin ei jää .  Kui oleks siin paarkümmend aastat tööd teinud, nii nagu Eestis mu tööstaazh oli, siis oleks ikka head pensionipõlve pidanud nagu tublid ja töökad soomlased  Nüüd saan miinimumi, millest elan ikka ära .. hätta ei jää.
  Niipalju siis poliitikast millest ma ei tahtnud kirjutada.
 näed, leidsin oma lasteaiakasvandiku ka valimisnimekirjast , kift poiss oli lasteaias Madis Timpson , palju edu sulle !  Sai 430 häält . Tubli !
SIIT    SAAB VAADATA KUI PALJU SINU VALITUD INIMENE HÄÄLI SAI

Ma vaatasin, et Maire Aunaste sai 676 häält , see on hea tulemus aga arvasin et saab rohkem.
 Oi , ja veel poliitikast ¨'

Vaatasin esimest istungit ja ennäe, meie kallis Maire Aunaste kohe esireas seal tagasihoidlikult  naeratamas . Sai sisse ju riigikogusse .   Muidugi oli hea meel, kuigi ma ei tea mis ta seal tegema hakkab aga loodan ,et  tema suu päris kinni ei jää . Küll hakkab varsti küsimusi sadama ja teravaid märkusi ehk ka . Tubli Maire !

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar