Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

10. märts 2015

Eilne päev OLI SOE JA ILUS

 Oi , küll oli eile nii soe ja ilus päev .



Kutsuti appi kirbukale ja kuigi oli jalg  valus, läksin siiski, sest ilm oli juba nii ilus, et meelitas õue .

Tuttavaid ka käis mul kirbukal Alguses Anneli ja siis kui tema ära läks -siis Tiina . Nii heas meel oli ja ei olnud igav istuda , rahvast käis vähe ja needki kes käisid need rohkem tõid juurde kui ära viisid , on ju kevadine aeg ja inimesed hakkavad kodusid koristama .

Õhtul käis veel Helgi mul külas ja tõi mulle tellitud tavaari.
 Istusime jõime teed ja pidasime dieeti, st. ei pakkunud süüa midagi . Tublid !
Helgi tõi ilusa tulbikimbu



 

 vot selline ilus kimp
 
 
 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar