Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. märts 2015

Annelil külas

Viimaks sain ka natukeseks kodust välja . Käisin külas sõbrannal  ja oli hästi lahe. Kõigepealt tegin  korteri ülevaatuse pole peale seda käinud kui oli just kolinud sinna uude korterisse .Kõik oli nii kena ja maitsekas ja mugav ja  naiselik . 
Anneli pakkus kõige tervislikumaid salateid, eesti tooteid ja tervislikku vett ( kurk sidrun jõhvikad) väga hea .  Istusime ja saime  jutustada maast ja ilmast . Kuulasime head muusikat .  Jõime kohvi.
 Keha kinnitatud läksime räimi puhastama, Anneli oli saanud Prismast hästi ilusaid räimi ja  praadis värsket räime. Oli hästi värske ja kui olid praetud, siis läksime jälle maitsmise peale üle. Olid tõesti väga head, ma sain ka nipi juurde, et natuke pipart ,musta pipart lisada  tooretele räimedele.   Ma ei ole ise lisanud pipart, aga oli hea maitsenüanss juures koos pipraga . Tasub proovida .
 Siis tuli ka Raivo koju ja  ma sain ka Raivo ära näha ja kuulda, Raivo oli ostnud hästi hea puuri ja ütles kui vaja seina sisse auk puurida siis tema nüüd saab aidata, muudkui kutsu aga. ja siis tellisin takso ja  ma hakkasin  kodu poole tüürima .  Taksojuht oli nii toreda pika habemega noorem mees , saime jutusoonele ja ta ütles selle eurolaulu kohta mis soomlased nüüd eurovisioonile valisid et ta on hämmingus ja tal on häbi olla soomlane sellepärast et valiti sellised esitajad ja nii nõme laul .
Nii vahva oli külas käia heal sõbrannal .  Aitäh Anneli, tegid mu päeva ilusamaks ja päikeselisemaks.
Koju tulles  oli mees juba kodus mind ootamas .
Õhtupoolik möödus romantilises meeleolus ... ♥♥♥

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar