Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. jaan 2015

Hoidke pöialt

Mina olen olnud eurovisiooni vaataja  kogu aeg , mulle on meeldinud see lauluvõistlus - mitte sellepärast et laulud võistlevad, vaid niisama on  tore oodata midagi huvitavat mis igal aastal toimub, nii nagu ootad olümpiamänge,  nagu ootad laulupidu, nagu ootad suvepuhkust jne
 Siis on tore taas kui see õhtu on käes ja saad istuda teleka ette ja hakkad oma lemmikutele pöialt hoidma ja arutama ja  ennustama et kes võiks võita , veel toredam on, kui  keegi on veel koos sinuga, kes ka aitab  arutada ja istumist õdusamaks teha . Võtad vahepeal kohvikest ja küpsist või võileiba  või porgandit ja  naudid ... Laulud on ju alati kõik  huvitavad ja mõnusad, mõned neist lihtsalt hakkavad  su südames rohkem elama kui teised ...  Mõned on rahulikumad ja mõned  eriti omapärased, aga huvitav on vaadata alati ...
 On inimesi, kes ütlevad, et neile ei meeldi - aga usun, et nad pole lihtsalt maha istunud ega vaadanud, ja olen ka mõnedega vaielnud  eurovisiooni üle, aga ma oma arvamust peale ei suru ja kui ei taha vaadata ärgu vaadaku ... mina naudin ja vaatan ...
Vanasti kui veel noor olin, oli mul veel paber ja pliiats kaaslaseks - kirjutasin üles mis maa ja kes laulab ja kes kui palju punkte sai ja andis teistele ja kes meile punkte andsid jne , tegin grafikuid   heheheh,  tegin märkmeid - nüüd pole enam vaja - kõik on netis kirjas.
  Minu lemmik see aasta on Stigi laul,   esitab koos Elina Borniga , Elina on just selline tüdruku mudelnäidis, kellega peolt koju tullakse ja hommikul   võimalikult kiiresti tahetakse lahti saada , Elina ise kindlasti ei ole selline, aga vähemalt oskab ehk  ta näidelda sellist  biitshi .  Laulu ajal ta peakski nii käituma  ... Stig aga jätab just sellise unise poisi mulje, kes on öö otsa pidutsenud   tüdrukuga ja hommikul unise peaga aru saanud et ei, issand  kuidas saaks ruttu jalga lasta ... ja ei ärata isegi tüdrukut üles ..
  Ma ei kujuta ette et seda laulu laulaks Koit või Ott, nemad ju on nii korralike poiste imidzhiga et sellist asja ei tee. Heh

 Mulle meeldib Stigi hääl -  nii ilus mehelik ja kõlav ...  Oi , ma hakkan nii pöialt hoidma, et pääseksid  edasi ...  ja  saidki edasi ....
siit



logo

Wiener Stadthalle
siin toimub eurovisioon 2015
link siit



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar