Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

29. jaan 2015

Elina Born & Stig Rästa - Goodbye To Yesterday


Mina hoian sellele laulule pöialt see aasta









 i woke up at six a.m.  My eyes were closed but my mind was awake
pretended I was breathing in a deep sleep pace
 Got dressed so quietly
 I was frozen by the jingle of my keys at the door
as I got outside I smiled to the dog
I didn’t wanna wake you up
 my love was never gonna be enough
so I took my things and got out of your way now girl
Why didn’t you wake me up
I’m pretty sure I would have told you to stop
lets try again and say goodbye
Goodbye to yesterday


Why would you think like that
yeah we fight a lot but in the end
you and I we’re a perfect match
I wouldn’t want it any other way
but now your gone and I’m all alone
lying here naked and staring at the phone


 

 Head aega eilsele
 
ma ärkasin hommikul kell kuus
mu silmad olid suletud kuid ma olin ärkvel
teesklesin sügava une hingamist
riietusin vaikselt
mind ehmatas võtmeklõbin lukuaugus
 kui astusin õue, naeratasin koerale
ma ei tahtnud sind äratada sest minu armastust ei olnud siin piisavalt
seega võtsin asjad ja kadusin sul jalust
miks sa mind ei äratanud
ma olen suhteliselt kindel, et oleksin sind peatanud
öelnud sulle, et proovime veel ja ütleme head aega
head aega eilsele    miks sa üldse mõtled nii
 jah me tülitseme palju aga lõppude lõpuks
sobime me suurepäraselt
ma ei sooviks seda mitte mingil muul moel
aga nüüd olen üksi ja sina oled läinud
lesin siin alasti ja passin telefoni
 
 Tellisin uue kardina kuna vanaga läks nihu



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar