Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

21. nov 2014

Veel tegemisi

Tasapisi lähenevad JÕLUD .  Tegin sellise  oksa koos õuntega ...
ei osanud otsustada kas pean oksa valgeks värvima või jätan sama ilusaks kui on ...

 
see jõulumoor on tehtud sukast ja riidest, lillepoti peale 

 
 see oksakene päkapikkudega on aga lumiseks värvitud ja päkapikud ja kuused liimipüstoliga kinnitatud
 
 

2 kommentaari:

  1. Sa oled ütlemata toimekas!
    Neid Su pilte vaadates tuleb jõulutunne "nii uksest kui aknast" tuppa. Ja see on ka üks väga hea tunne - ma oleks nõus aastaringselt seda tunnet tundma :)
    Ja veel - Eerol on hea silm ja head käed ka! Sedaviisi kaunist oksa märgata ja seda väärindada - see on kuldaväärt oskus! Naturaalne nö puu enda värv on minu silmale kenam, aga see on vaid minu eelistus.

    VastaKustuta