Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

7. nov 2014

Nädalavahetuse ootus

Eile öösel tuli lumi maha ja on püsinud täna kogu päeva maas.  Aknast  õue vaadates oli kohe teine tunne ja nii ilus valge ja puhas igal pool , kuuseoksad olid ka lumised ja linnupesakastile oli kerkinud mütsikene... Linnud lendasid oma toidumajakese ümber ja näksisid pähkleid.

 Reedene päev on läinud mul  suure koristamise tähe all. Panin osa asju kokku.
Proovin ikka enne jõule saada tuppa ruumi kuuse ja kaunistuste jaoks ...  ega palju ju vaja pole, jõulud tulevad nagunii -kaunistad  või ei . Isegi see ei loe, kui jätad kuuse tuppa toomata -ikka tulevad jõulud ..
  Ootan seda, et jõulude ajal oleks lumi maas...  siis on tõeliselt ilus . Ja meeleolu ka hoopis teine.
Kui maa on must, siis on meeleolu ka must ...

      Kuusk peab minul ikka olema  jõulude aeg , meile mõlemile meeldib kaunistada kuuske .. 
Ja küünlaid läheb meie peres ka hästi palju ...  Pisikesed  küünlad on juba  tükk aega rõdul tuikimas.

    Mees tõi eile hakkliha ja tegin suure kausitäie kotlette . Jätkub tükiks ajaks .
Hakkliha sisse panen alati palju  riivitud sibulat ,tärklist  ja  koort  kohvi või vahukoort , siis on  kotlett hästi pehme ja hea ... hea on veel paneerida jahus, aga seekord ma seda ei teinud .
Eile tuli üks endine töökaaslane ja tõi mulle pisikese ingli, küll oli tore . meel kohe rõõmsam.

Õhtupoole oli meie maja elanike koosolek all puhketoas .  Kõigepealt  oli ringküsitlus, et kuidas meil on läinud?
 Igaüks siis kordamööda vastas, et kõik on  enam vähem hästi läinud . Siis  küsiti, et mida soove meil oleks edaspidiseks ja meil  oli ettepanekuid maja välimuse suhtes ja remondi küsimusi ja muid probleeme.  Arutasime päris palju asju ja panime plaanid jõuludeks valmis  järgmine koosolek on 9 dets.
Päevakeskusesse on tellitud telekasse uus kanal ja uusi ajakirju, laupäeviti ja pühapäeviti on ka päevakeskus lahti  maja  elanikele ja saab teha kohvi ... istuda ja aega veeta koos teistega .
Pärast koosolekut veel istusime tükk aega ja jutustasin naabrimutiga .
 Jaa - mul on ikka veel raskusi basseini minekuga, ei saa ennast kohe kuidagi sunnitud ... kuigi olen tahtnud juba tükk aega ennast sinna vedada. ikka iga päev tuleb mingi asi ette ...  Selgitusi jagub.

2 kommentaari:

  1. Nonii .... ja nüüd on siis veel kotleti-isu ka mulle kallale aetud! Aga vot selle ruumi tekitamisega on minul jälle kehvasti ... no laiskus on ikka liiga sügavalt lihastesse ja isegi juba luudesse sisse roninud. Peaks endale vist kupja muretsema, sest isegi paberile kirjapandud plaanist on ju võimalik kinnisilmi mööda jalutada. Anna nõu, kustkohast virkust osta saaks, sest ega Sa ju enda omast niikuinii ei raatsi jupikestki mulle anda!? :)

    VastaKustuta
  2. Elina, sa oled nii tubli, et jaksad kommenteerida minu blogis, mul on hea meel , kubjast pole sulle vajagi , kõik saab tehtud, kui aeg sealmaal , ei ole veel kiiret ... Virkust saab juurde nii: et laulad endale: Laiskus laiskus lase mind lahti - minu puhul see aitab ... Kalli

    VastaKustuta