Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

18. nov 2014

Uued toimetused

Tellisin Klingelist elutuppa pitskardina,  omast hooletusest aga ei  vaaadanud et oli valida kolm varianti . Mina ise arvasin, et tellisin lumivalge, aga sain   terrakota variandi, mis minule samuti sobis . Aga juba kolmas raks läheb mul viltu nende tellimistega .



Muidugi oli vaja kardin ka üles saada .... ja  helistasin sõbrannadele ja lahkesti pakkus oma abi Anneli.  Raivoga tulid ja panid mul kardina pühapäeval üles .
 Samuti tuli pehme, karvane   tumepunane  voodikate, mis on nii pehme ja mõnus, et  olen kohe väga rahul ...


Samuti ehitasin maja valmis
Päkapikumaja  . Kui te nüüd arvate, et ma olen hulluks läinud, et nii vara sean jõulud valmis, aga ei  ole küll.
Nimelt tuleb nädalalõpus minu pisike lapselaps külla ja ettevalmistused on tema pärast , nii saame koos jõule pidada .


Maja valmistasin pappkarbist ja sees on ka  inglitega tapeet . mööbli saab teha klotsidest ja pisikesed päkapikud elavad juba sees .. ja ka valgustus on sees .. Tore kui lapselapsele meeldib ja saab ka kaasa viia kui tahab ...
Kodus saab kasvõi autod sisse ajada

1 kommentaar:

  1. Oled üks vahva vanaema - isegi jõulud nihutad lapselapse rõõmuks teisele ajale! Tegelikult ju iga kvaliteetaeg pere ja kallite inimestega on seda ka täielikult väärt, et tekitada ja tunda sellest täiuslikku rõõmu!
    Ja kardin ... see terrakota toon teeb ehk tuppa langeva valguse õdusamaks ja soojemakski. See rõdult langev valgus annab koos paika seatud dekoratsioonidega tõesti väga mõnusa Jõulumaa efekti! Ja ega´s eelmised, valged kardinad töölepingut ära lõpetanud! Vajadusel saad ju tagasi vahetada!

    VastaKustuta