Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

9. okt 2014

Mida mina arvan õnnelikust

Täna hommikul kuulsin ETV-st,  et Riigikogus on tähtis küsimus arutada .
 Ise olen mõtisklenud  selle küsimuse üle väga põgusalt, kuna mind see ei puuduta.
 Minul on olnud traditsiooniline pere ja minu lastel samuti ja minu sugulastel ja sõpradel ka. Mul ei ole ühtki homo ega lesbit tuttavat. Kahjuks või õnneks , seda ma ei oska öelda.  Näinud olen kaugelt ja televiisiorist .  Ei tunne ühtki sellist peret isiklikult .Aga kuna neil  on see probleem vist ikka väga tõsine, siis  on normaalne,  et nad seda ise arutavad ja katsuvad endi elu muuta turvalisemaks ja oma  õigust elada   nii nagu nemad  vajalikuks peavad läbi suruda, nemad ju ka inimesed, mis sest, et nad  tavalisest inimesest erinevad  ainult selle poolest, et tahavad koos elada omasoolise inimesega.    
      Tegelikult oleme kõik sarnased,  aga igaüks on   millegipoolest väga  erinev.
 Küll oleks hirmus,  kui näiteks paksud  inimesed ei saaks abielluda. Ja nad peaksid hakkama enda eest võitlema ja teistele (peenikestele) selgeks tegema, et ka neil on õigus elada, lapsi kasvatada ja abielluda.   Samuti  liiga peenikesed,  väga pikad või lühikesed  pimedad, kurdid,  autistid , invaliidid, kobakäpad, sosssepad, lollid ja muidu saamatud. Haigetest ja vanadest  ma ei räägigi .
        Minu arvates lapse elu  on esmakohal peres. Väga  tore, kui lapsel on nii ema kui ka isa   Kui on armastavad vanemad, siis olgu nad missugused tahes, kui laps on õnnelik, kasvab  toredas sõbralikus armastavas  keskkonnas,  on kõik hästi.  Kohutav õnnetu on see  pere, kus on isa ja ema ja  kus isa hüppab raseda naise kõhu peal ja peksab teda, nagu eilses Pealtnägijas räägiti ...
 Peaasi, et  peres  kasvaks normaalne, hea inimene. Kurjasid ja sappi välja sülitavaid inimesi on meil isegi palju ja kes neid on  sünnitanud ja kasvatanud ?  Ikka meie ise, mitte lesbid ja homod vöi tulnukad teiselt planeedilt.
Ma omaarust  ei ole kuri inimene ja olen olnud tolerantne ja  suhtunud teistsugustesse, kui ma ise, väga mõistvalt.  See pole minu asi, mis teised  inimesed oma kodudes  teevad, kuidas elavad , mida mõtlevad  ja mida söövad ja joovad ja kellega ja kus magavad.  Minu asi on oma perekonna eest hoolitseda, tööl käia ja normaalse inimese kombel elada. Nii nagu on kirjutatud Piiblis  10-s käsus. Kuigi kirik  on homo ja lesbi abielude vastu olnud . No  las neil olla oma arvamus.Keegi PEAB ju traditsioonide eest ka "võitlema"
 Ja  kui hakata mõtlema selle peale, kui lühike on inimese elu, siis tahaks elada võimalikult turvaliselt ja   las iga  elab nii, kui  peab õigeks, peaasi et  endal ja teistel oleks elamiseruumi ja  vaevalt, et  siis iga teine hakkab lesbiks ja iga kolmas homoks . Need kes on need on ja  need kes ei ole,  need oma orientatsiooni ei muuda , alul  muidugi on poleemikat ja kisa kära lehtedes,  aga see vaibub ja elu läheb oma rada edasi.
OLGE TOLERANTSED JA VAADAKE ROHKEM ISEENNAST KUI TEISI KRIITILISE PILGUGA ! 
    Ja tuli endalgi naer  peale, sest kes muu on kriitilisem, kui neitsi tähtkujus sündinud inimene . Enda suhtes kriitikat ei kannata aga teiste suhtes küll. Kuigi ma olen väga palju  õppinud olema tolerantne ehk sallin  peaaegu kõike  välja arvatud  vägivald. 
Ilusat sügispäeva !



 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar