Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. okt 2014

Inimene õpib kogu eluaja


Ikka kipub  mingisugune asi olema nii keeruline, et on vaja võtta kätte õpik ja näpuga järge ajada. Meil oli nüüd seoses Sonera muutustega 7 oktoobril vaja uuesti aktiveerida teleka kanalid  ja vahetada  vana asemele uus maksuline kaart mis Sonerast saadeti  .   Terve päev oli telekaekraan must ja  õhtul siis mötlesin et kas hakkan ise vaeva nägema vöi kutsun kellegi appi ….

Inimene saab kõigega hakkama kui ainult tahtmist on. Mina olen tehnikas täielik jobu,  ehk siis pehmelt öeldes  saamatu , aga lugeda oskan päris hästi  kolmes keeles, kuigi  tehnilisest  tekstist arusaamine  võtab aega ja nõuab keskendumist  päris tugevasti .

Niisiis oli vaja  installida telekasse  uuesti kõik kanalid ja  vahetada vana kaart uue vastu ja ma  võtsin  oma  soomekeelse kasutusjuhendi telekale ja  lugesin kus saab mida teha ja kõigepealt pidi oma vanalt kulunud puldilt otsima menüü nuppu, seda ma ei leidnudki aga leidsin selle  Samsungi teleka parempoolses osas,  all nurgas, ülevalt teine nupp. Kui ma sinna vajutasin,  tuli ette menüü ja sealt otsisin kanalite  asetused ja automaatne salvestamine …  ma ei tea kuidas need sõnad tegelikkuses on eesti keeles, sest tõlgin ise eesti keelde niipalju kui oskan neile vasteid leida .. Oeh …

 Hommikul helistas sõbranna (ta oli ka õhtul paar korda helistanud aga mul oli telefon hääletu) ja küsis, kuidas ma sain hakkama ja siis juhendasin  ka teda, sest tal on ka samasugune Samsung telekas …   Nii et ma võin enda üle uhke olla , sain hakkama.  eelnevatel kordadel on käinud ikka naabrimees abiks  sättimas mida vaja kuna  minu isiklik abikaas on ka tehnikas totu .

Aga naabrimees suri ära ja ma pean nüüd teise naabrimehe otsima või siis ise hakkama saama. Ja  rõõmu kui palju . Telekas näitab jälle- kuigi mäljas irvitab näljaselt  külm ja karge põhjatuul ja puude lehed hoiavad veel viimasest jõust ennast kinni okste küljes, sest kes meist tahaks maas kõduneda.

Ärge külmetage !

2 kommentaari:

  1. Kange ja tegus naine oled! Mina vist loobuksin teleka vaatamisest :) No kui ikka väga-väga-väga vaja oleks, ehk siis pusiksin ka ja püüaksin end sellest "mitte-tavainimestele-mõeldud" keelest "läbi närida", aga õnneks olen seni kergemalt hakkama saanud :)
    Selle kurja ja salakavala Põhjatuule ulgumist ega niutsumist ei tohi küll uskuma jääda! Naerata (seda oskad Sa küll) ja lehvita talle... küll ta siis aru saab, et teie talle ulualust ei paku! No ja ega ta ju teie juures niikuinii end mugavalt ei tunneks - kodu, mis on täis soojust ja milles elab rõõmsameelne ning lahke pere, hakkaks ju Põhjatuult kohe lämmatama ning peagi kujuneks ta hoopis Lõunatuuleks. Seda aga ei saa lubada, sest ... Jõulud on ju käega katsutavas kauguses ning eks igal asjal on ikka oma koht ja aeg!
    Mõnusat sügist ja ilusaid mõtteid!

    VastaKustuta
  2. aitäh Elina ilusa soovi eest ja soojade sönade eest ... muidugi , ootan ka juba jõule , väljas läheb nii ruttu pimedaks ... Peeasi kui oled terve ! Kalli kalli

    VastaKustuta