Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

10. sept 2013

Psühholoogiline nõustamine

Täna käisin tervisekeskuses psühholoogilise nõustaja juures ...  Mida kõik mulle välja ei pakuta,  aga abi ei saa kusagilt ... Ainult looda iseenda peale .
Ehk siis alguses oli tutvumise osa - küsis minu kohta  üht/ teist nii tutvumiseks ja tahtis teada, et mida ma sooviksin ...  ja millest soovin vestelda .. . mis mul hinge peal on ja mis vaevab ..
Eks ma siis rääkisin mis mind vaevab ja et tahaksin kusagilt abi saada, et motiveerida ennast kaalu langetama,    Rääkisin, et ei suuda ilma nutmata rääkida lapsepõlve söömise kogemustest ja et olen eluaeg olnud kaaluga hädas .. Et olen mitmeid kordi pidanud dieete  ja allagi võtnud, aga et seejärel toimub kahekordne kaalu  tagasitulek ...  Noh üldiselt- aeg lõppes nagu alati kiiresti otsa ja järgmine kord andis mulle aja 21 oktoobriks ...
 Lubas helistada toitumisnõustajale (toitumisterapeut ) ja et minuga võetakse sealt siis ühendust . Noh , ma olen seal  ennegi käinud,  aga nüüd pidi olema uus inimene ehk saab sealt mõne uue nipi  ...

 
 
 

2 kommentaari:

  1. Juhuslikult sattusin seda blogi lugema, nüüd ootan iga päev huviga uusi kirjutisi. Olen ka nüüd Hämeenlinnas mõnda aega elanud, ei ole veel eestlasi kohanud, aga tore oleks mõnikord juttu vesta.

    Tervitades

    Tiina(ka vanaema)

    VastaKustuta
  2. Hurraa , uusi inimesi Eestimaalt Hämeenlinnas , See on tore ... meeldiv tutvuda ...

    VastaKustuta