Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

13. juuli 2013

Köögis

 Köök on minu lemmikkoht
Aga täna panin uued kardinad ka  üles ja nüüd on uued kardinad ja uued toolikatted ja . veel tahan ära värvida köögi kapinupud oranzhiks , sest plaadid on ka oranzhid, kuigi mulle see värv kohe üldse ei meeldi, siis kui kõik on omabvahel kooskõlas siis pole hullugi ...


siin on arbuusid, murelid ja persikud


 
 
Ja veel juhtus selline õnnetus jälle minu lilledega .. Teiselt korruselt väike naabriplika puhus seebimulle  rõdul ja ma vaatasin suure rõõmuga, kuidas nad minu petuunia kohal hõljusid ja poksahtasid  katki ...  vaatasin seda ilu ja korraks käis peast läbi mõte- et oi, äkki lilledele ei meeldi see seebimulli vesi ?  Aga midagi ei öelnud ka . Läks paar päeva mööda ja minu ilus petuunia oli nagu  tuulerõugetes laps, üleni pruune pisikesi ja suuremaid ümmargusi täpikesi täis .  Nii nagu nad seal poksatasid ja  pritsmed lendasid ... issand see oli nii  kole vaadata ...  täna siis võtsin käärid kätte ja lõikasin kõik kannatada saanud lilleõied  ära ... Naabrinaisele ütlesin ka, et ärgu muretsegu, et küll kasvavad uued õied, aga öelgu lapsele ka mis juhtus minu lilledega ,  et puhugu mulle õues, või siis öelgu mulle kui tahab mulle puhuda ma tõstan lille teise kohta ......
 
PS ...
Niikaua, kuni panin pildid üles siia blogisse ja juttu kirjutasin, oleksid  kartulid peaaegu kõrbenud põhja .
Täna ostsime  värskeid kartuleid ja teeme kohupiima ja sibulaga kastet ,tomatisalatit ka ... Njamma .. õhtul on saun ka . Täna ju laupäev ...
 
 

3 kommentaari:

  1. Oranž värv suurendab isu, kollane ka, aga vähem. Aga väga ilus köök on!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Just , sul on väga õigus olen ise seda ka kusagilt lugenud , sinine pidi olema selline värv- mis vähendab söögiisu ja peaks olema sinised taldrikud ja laualina vähemalt ...

      Kustuta
    2. Mul on sinine köök ja sinised nõud, aga kui kõht on tühi, siis söön ikka nii palju, kui sisse mahub seinte värvist ja nõudest hoolimata.:D Mu WC on oranz.

      Kustuta