Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

14. apr 2011

Liikumisharjumused

Minu liikumine on viimasel ajal täielikult hävinud, ei saa enam oma hüppeliigese pärast peaaegu üldse liikuda . Väljas käimisega on raskusi,  suur vaev on ennast saada toast välja ja kepi abil  autoni  komberdada, trepist üles alla on väga raske minna- kasutan igal pool ainult lifti, kui on see võimalus.
 Kui olin veel tööl siis sain veel päevas natuke liikumist, aga nüüd on see vähenegi lõppenud.
Ainuke  rõõm mis veel on jäänud on ujumine, seda saan veel teha ilma valude ja vevata.


Kui ma päris pisike olin, siis isa õpetas mulle igasugui trikke ja harjutusi, õpetas seisma käte peal, õpetas viskama silda  ja ma olin veel võimeline tegema silda 20 aastasena .. kuigi paks laps olen kogu aeg olnudki . Sündisin juba 5 kilose lapsena ..
.Lapsenagi meeldis mulle ujumas käia,  palli mängida, rattaga sõita  ja suusatada .. lõhkusin mitmed suusad algkooli ajal ...
Koolis hakkasin mängima väravpalli,  aga spordilaaris olles jäin auto alla murdsin jalaluu ja jäin paariks kuuks  voodisse ... seal siis sai söödud kommi ja kõike head ja magusat mida lahked külastajad tõid mulle kui mind vaatama tulidl sealt algas ka rasvumine, sest olin kõik see paar esimest kuud ainult voodis.  Seitsmenda klassi esimene veerand olingi kodus ja õppisin iseseisvalt, klassikaaslaste ja õpertajate abiga kes tõid mulle ülesanded koju, pärast olin võimlemisest vabastatud terve aasta ...




 Ka siis kui lõpetasin 8 klassi ja läksin Pisi- Pedasse õppima ei tegelenud,spordiga, käisime küll üksvahe pinginaabriga õhtuti joksmas, käimiharjumused olid head, käisin sel ajal väga palju ...
Peale kooli lõpetamist asusin lasteaeda tööle ja  olin  ikka kogu aeg  ülekaaluline,  Siis hakkasin aastal 77 pidama dieeti ja tänu sellele kaotasin 36 kilo väga kiiresti ...

Mingit sporti ma ei teinud aga lihtsalt hoidsin söögiga tagasi .
Peale laste sündi hakkasin võtma kaalu tagasi ja enam ei suutnud  ennast käsile võtta .alustasin ja lõpetasin dieetidega,Sportimise võimalust ei tulnud meeldegi , aeg kulus laste ja kodus toimetuste peale
aatal 2007 hakkasin regulaarselt käima ujumas, sest enam muud võimalust liikumiseks polnud ...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar