Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. veebr 2011

Pärnust tuli pakk

Ja tegelikult ei osanud oodatagi nii ruttu .
See on nii hea meel tõdeda, et mõni mees on ikka väga sõnapidaja, kui ütles, et selle nädala jooksul siis ka tuli selle nädala sees. Nüüd hakkan siis tarvitama sellist ainet nagu Nanohap, sellest räägiti paar nädalat tagasi Ringvaates ETV pealt ja kuna see naine seal nii osavalt treppidest üles alla jooksis ja sealjuures ütles, et suhteliselt vähe aega tagasi kõndis kahe kepi abil, siis ma otsustasin ka järele proovida ja hakkasin uurima kuidas seda saab.  Helistasinja kirjutasin e maili  aadressil medicate.est@gmail.com kohe järgmine päev sellele mehele, kes tegeleb nende asjadega ja ta lubas mulle saata .... Teadagi oli tal helistajad maa ja ilm, sest selliseid lootusetus olukorras olijaid nagu mina, on kindlasti palju ja  eks uppuja haarab ka õlekõrrest - nii minagi .
No niiii - nüüd siis on mul kuu doos tablette käes ja täna võtsin esimesed kaks sisse ka ...
Hakkan siis üles kirjutama kuidas mul läheb ja kas nendest mingit abi saan.

5 kommentaari:

  1. täna on neljas päev ja eelmine öö oli esimene kus mul ei valutanud jalg nii nagu iga öö ... tänane päev olen käinud ilma keppideta

    VastaKustuta
  2. hakkan siia kirjutama iga päev kommetaare selle kohta kuidas päev kulgeb selle rohuga millised tundmused on ..

    VastaKustuta
  3. täna 5 päev ... öösel ei valutanud ja hommikul oli hea aga peale arstilkäiku ja poeskäiku oli jalg valusam kui enne

    VastaKustuta
  4. 8.veebruar
    Hommikul hea õhtuks ikka paistetab üles ja on kange ... ujuma minnes kasutasin õues kepi abi.

    VastaKustuta
  5. täna on 13 veebruar ja pole eriti midagi kiita. Ikka kange ja valutab ,mis olen tähele pannud et öösel ei valuta enam nii kui enne , ka see on hea tulemus ....

    VastaKustuta