Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

3. veebr 2011

Lõika ja kleebi


Täna  tekkis mõte teha selline autokujuline kaart väikesele Ossule ... Lõikasin papist välja mudeli ja hakkasin seda  tuunima ... ja lõikasin sisse autouksed ja akna ka , kogu laud oli sodi täis, nii nagu ikka, kui mina lõikan ja kleebin .
Peale auto tegin veel palju ilusaid liblikaid, mina ei saa kohe ilma kääride paberi ja liimita elada ... ja nüüd kus mul on väike pojapoeg siis mul on ometi olemes kellele teha igast huvitavaid asju ...
Tunnen igatsust lasteaia järgi sest seal sain iga päev lastega tegeleda ja nendega koos nuputada meisterdamise asju ja lastele väga meeldis


 Auto uksed ja aknad käivad ka lahti



Siin kleepisin liblikad karbi kaane kaunistuseks










Siin tegin veel liblikaid juurde ....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar