Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. okt 2013

Ujumas


Oi kui te  teaksite kui mõnus oli taas üle pika aja käia ujulas . Ilm oli ka soe ja päikesepaisteline .   Vesi sillerdas ja oli kohe hästi mõnus ...  Olime Kaiaga kokku  leppinud, et kuna tal on see nädal koolivaheaeg ja siis ,et käime kohe  iga päev. Hommikupoolikuti  on ka vähem rahvast ja  õnneks ei olnud ka kiljuvaid koolilapsi eriti , nemad magavad ja tulevad vist õhtupoole .
 Vees on nii kerge teha harjutusi ja hüpata , joosta  ja isegi seismisega pole raskusi .  Ja kui me seal siis sedasi võimleme ja oma lihaseid tugevdame siis ega meil keel ka paigal ei püsi ja naeru on palju , seega taastame  ka  närvirakke, sest lugesin kusagilt et naer taastab närvirakke - ei tea kas see peab paika ,aga igaljuhul on meil hea meeleolu ja  kuna naermine parandab ka kopsude tööd ,siis kopsud peaks meil ka enam vähen korras olema ...
   Päike paistis ujula katusest ja akendest sisse ja vesi sillerdas kohe nii kenasti , et tekkis kohe tunne nagu oleksid kusagil  soojal maal  nautimas elu ja päikesepaistet , pole vaja kusagile kaugele maale sõita, et elust rõõmu tunda .
Pärast viis  Kaia mind autoga veel poodi ja ajas mulle  suu vett jooksma ,kui rääkis kui heasid kevadrulle tema saksa poest oli endale ostnud ja kui maitsvad nad olid ... tahtsin ka proovida kas ikka on nii head ... praegu ma veel pole proovinud on sügavkülmas ...
 Sain Kaiale ka  sünnipäevakimbukese liiliaid, kuna oli kohe poes käeulatuses . Olid nii ilusad et kutsusid ostma .
Pärast tulin taksoga koju ja   sain kõne Marjult, kes oli saanudki minu pakikese kätte ja   oli tänulik  aga mina omakorda olin õnnelik et  sain  teha kingituse , sest kinkimise rõõm pidi isegi suurem olema kui saamise rõõm .
Tänase päeva   heade sündmuste rida jätkus veel õhtul kui mees mulle tõi postist paki - olin tellinud endale ühe ilusa tunika . ja oli paras ka ja istus hästi . nüüd võin rahuliku südamega magama minna .

 
ujula fuajees
.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar