Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

31. okt 2013

Toredad uudised .



Nüüd võite mind kõik õnnitleda
 Täna tuli teade


 et mina olen nüüd soome kodakondsusega isik ...  Võin minna  taotlema soome kodaniku passi.  Ei läinud  aastatki, nii nagu lubati ,et läheb kaua aega ...
Kirjutasin sellest   SIIN   ja SIIN


 Mul on hea meel
sest Eesti pass on mul juba ammu kehtetu , ID kaart kehtib veel kevadeni .. seejärel oleksin pidanud minema EESTISSE TAOTLEMA UUT  .

 Nüüd  saan dokumendid teha Hämeenlinnas .
 Emalt sain paki saatis mulle kaks Eesti kalendrit nimepäevadega ..

 

 
 
Täna käis arvutimees ja puhastas mu arvuti kõikidest vaenlastest  ... BRRRR
 
 

2 kommentaari: