Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

22. okt 2013

Kohmakas karu


Eile, kui rääkisime Helgiga,  tuli mul selline ettepanek, et tema  võib viia  mu ratastooliga poodi sõitma. Prismas pidi olema selline riiul, kus on  müügis  Eesti kaupa, kuna mul raske liikuda keppidega nõnda suures poes nagu on Prisma, siis Helgi ütles, et   tema võib mind lükata ratastooliga seal riiulite vahel ...
 Ma ei tea , mul pole  sõnu , pisarad tulevad silma.
Olen ise ka abivalmis inimene aga harva,  kui keegi pakub sellist haruldast asja nagu oma aega ja tahab sind aidata .   Oi , Helgi,  ma loodan, et sa loed  seda ja saad aru, kui hea inimene sa tegelikult oled ..ja kui tänulik ma olen Sulle ... Jumal tasub sulle !
  Oleme siin Hämeenlinnas  ikka kokku hoidnud sõbrannadega ja   aidanud ja hoolinud üksteisest , pidanud ühiseid pidustusi ja  tralle ja see on aidanud elada ... eriti nüüd mina  olen t ä n u l i k kui tõesti vajan seda tuge ja  sõbrakätt .
 

6 kommentaari:

  1. Nataly! Ole nüüd, ega kui mul aega ei oleks, ega ma siis niisugust ettepanekut ei teeks ka, pole ma midagi nii super-hyper hea, olen tavaline, normaalne, noh. Vahe selles, et mina teadsin, et Prismas on klientidele ratastool olemas, sina ei teadnud. Kui see seal olemas on, siis miks seda mitte kasutada? Ükskord me lähme koos poodi, lähitulevikus. See on mulle ka meelelahutus-ajaviide, mitte mingi eneseohverdus. Nägudeni!

    VastaKustuta
  2. Vat see on hea, et oled normaalne , see mulle sobib ka. jah mina tõesti ei teadnud, et seal on ratastoole inimestele kasutamiseks. Ma tahaks seda eesti riiulit näha küll, siis tean teinekord saata meest sinna. Kahju, et minu mees on nii häbelik, et kardab mind lükata ratastoolis mööda poodi, tema on üldse väga häbelik.

    VastaKustuta
  3. mina kah käisin ratastooliga poes, kui kolmerattalist polnud veel, nii hea on šopata üksi vaatad rahulikult kui kaua tahad, oled oma toolis kui mugavas tugitoolis :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. just , olen juba unustanud poes ringivaatamise ikka tormad sinna riiuli juurde kus on vajalik asi ja käbedasti tagasi ..

      Kustuta
  4. Nii hea, kui on olemas head sõbrad.

    VastaKustuta