Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

16. okt 2013

Salajane vaenlane minu blogis .......

Tere, pange sõbrad tähele , üks salajane vaenlane on tulnud kutsumata minu blogisse . Tema joonib mul sõnu alla ,värvib tekstist paar kolm sõna  paksult   siniseks   või punaseks      jajoonib nad kahekordse joonega alla ...  kui viid noole selle sõna juurde hakkab seal keerlema ümmargune ringikene  ja siis lööb lahti suurema akna ,kus on mitu inglisekeelset reklaami - mina seda kusagilt kinni panna ei saa ,ega ei oska . Täitsa kohe viha teeb et rikutakse minu ilus blogi  ära .  Olen proovinud nii et lähen sinna kus saab parandada teksti vöi muuta ja olen need sõnad ära kustutanud - või uuesti kirjutanud , siis kaob see  võõras allajoonimine ära ,aga samas läheb tekstis mõni teine sõna punaseks vöi siniseks ja tekib kaks joont alla ... Palun kirjutage mulle kas teie ka näete seda  sõnade      allajoonimisi !!?????

see on salajane vaenlane minu blogis

vat selle leidsin nüüd kui klikkisin ühes kohas küsimärgi peale ja siis andios sellise teksti mis ma googles tõlkisin ... lugege ja kui teil juhtub sama asi siis teate minu käest küsida , ma aitan ... :


If you no longer wish to receive Intext Nav-Links advertisements on your computer then click here to opt-out.

Kui te ei soovi enam saada Intext Nav-lingid reklaame arvutisse siis kliki siia, et loobuda.
loodetavasti minul enam seda ei tule ..... hurraaaa....
  Reet, ma arvasin ka et äkki teistele ei näitagi , ainult mulle.... aga nüüd need joonimised on löppenud ... kop kop kop vastu puud ....

1 kommentaar:

  1. Mina küll ei näe midagi. Täiesti korralik tekst nagu alati. Vaenlane on aga omamoodi kelmikas ja armas. Tema peale ei saaks küll pahanadada

    VastaKustuta