Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

25. okt 2013

Anna andeks

 
 
 Täna käis mul külas Sirpa ja tõi mulle kutse osa võtta  retkest mis korraldatakse vabatahtlikele abistajatele, Tamperesse   sealsesse vastavasse asutusse vaatama, kuidas seal on korraldatud vabatahtlike  töö.  Ei osanud öelda  kas ma tahan tulla vöi ei  kuna jalg on ju ikkagi  nii valus et  rõõmsa retke asemel võib olla pean kannatama valu ja  seda pole ju vaja .
Sirpa lubas uurida kas seal on vaja käia pikk tee ja kas on treppidest tõusmist .
 Lõpuks küsis kas ta võib palvetadaja   siis   luges minu eest palvet .



Väga ilusasti luges ja  ma nutsin lahinal.   Mina ise palvetada ei oska , küll aga oskan lugeda Meie isa kes oled taevas ... seda teengi peaaegu iga päev ja vahest mitu korda ..
Rääkisime Sirpaga päris tükk aega ja jutt läks jälle minu  lapsepõlve, kust need söömisharjumised on alguse saanud ja  minu halvast suhtest isaga kellele olen andeks andnud küll, aga kui meelde tuleb kuidas ta meid peksis ja halvasti kohtles, siis nutan, aga Sirpa ütles, et peab andma andeks iga kord, kui  meenub midagi seoses halva kohtlemisega, et ei aita kui olen korra andeks andnud , samuti küsis kas olen emale andeks andnud - pole selle peale mõelnudki, et peaks ka temale andeks andma kuna pole emat süüdlaseks pidanud,  ega ta mulle ju vorsti ja viinereid vägisi suhu toppinud, ikka pakkus  head ja paremat heast südamest ...  aga tuleb välja et pean ka emale andeks andma ja iseendale ka .
  ma olin väga tänulik Sirpale, et ta minuga viitsis rääkida ja  minu poolest  palvetada.

 

PS. Arvut jupsib jälle ja kirjutab mulle hoiatusi ja hirmutab mind kokkujooksmisega ... proovisin ise puhastada Cleaner programmiga - eks näis - eile helistasin Digi mehele ja lubas tulla järgmine nädal ... annaks jumal et enne kokku ei jookse ...


   Nüüd on arvutimees käinud ja kÕik on taas OK

1 kommentaar: