Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

28. okt 2013

Äpardus

Täna käisin ujumas . Jõudsin basseini kella nelja ajal, siis kui kaia hakkas alles koolist tulema . Ma olin basseinis üksinda ja ma laulsin kõva häälega, et olen  selle basseini omistaja, olen oma isiklikus basseinis ja mõnulen seal nagu  tahan .  Laulsin omaette harjutustele kaasa soomekeelseid laule, mida ma oskasin peast . Laulsin õige mitu korda läbi mitu laulu  ja siis hakkas pikkamisi inimesi kogunema , nii et enne seda olin pool tundi  täielikus üksinduses,  kui mitte arvestada paar isast, kes lähedalt mööda ujusid .
 Kaiat veel polnud
 Siis hakkas seal üks grupp tegutsema juhendajaga, kellel olid kõrvaklapid ja mikrofon ja ta röökis nii kõvasti, et lausa paha hakkas . Ootasin ikka Kaiat ja siis ta tuligi . tema oli istunud saunas ja oodanud mind.
Meil on alati väga lõbus, aga seekord oli eriti lõbus, kuna me ei märganud üldse kella .
Mina  olin öelnud  Eerole, et tuleks mulle pool kuus ujula ette järgi .
Kaia kiikas kella ja ütles et kell on 10 minuti pärast  pool kuus
Kus siis hakkas kiire
 ruttu ruttu välja ja  dushi alla ja riidesse ei jõudnud juukseidki kuivatada
 Mehed olid juba mõlematel järgi tulnud, autod seisid rivis ujula ees ...
Kloorihaisu on wc-s veelgi . Ujumistrikoo haiseb  isegi, kui on masinast läbi käinud . Ripub ja kuivab seal ja ootab uut ujumist ..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar