Tere tulemast blogisse



Tere tulemast minu blogisse . Oleksin väga rõõmus kui jätaksite minule siia blogisse maha märgi, et olete siin käinud ja lugenud minu ülestähendusi . Selle eest oleksin väga tänulik

8. okt 2013

Tegemist küll


 


Täna oli  päev tegemist täis,  rõdu korrastamine talveks , asjade ärapanek  kevadeni kastidesse ja panipaika . Pesin ära veel väljastpoolt kaks suurt akent , see töö võttis kohe ähkima ja ohkima ja sarvilisi vanduma, sest oli jalg väga valus... ise oigasin ja mõtlesin et nüüd ülevalt naaber kuulab ja arvab, et ma mängin suurt tennist,


 samasuguseid oigeid  oli kuulda minu rõdult kui ma seal neid aknaid pesin ..   Siis toad korda, ,köök korda ja söögivalmistamine ikka nii nagu alati iga päev .
Mees tuli koju aitas suurema prügi välja viia .


 
Tahan veel poest tuua kanarbikutaimi ja istutada talveks  pottidesse.
Ja siis kontrollisin ka jõululambid üle - hurraa töötasid veel hästi

 
Väga väga sombune ja sellepärast oli nii hea aknaid pesta , varsti on juba nii külm et siis enam ei  oleks saanudki , nüüd see töö ka tehtud , oi ma olen tubli ...
 Emaga ka rääkisin Skypes , tal on ka kõik hästi ja see on nii tore , ta on nii hästi ära õppinud Skype kasutamise , mul on väga hea meel oma kalli emme üle.
 
 
Kui aknad pestud siis hakkaski sadama .
 

 
 
 
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar